czr Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 I går fikk jeg en slags åpenbaring av at jeg kastet bort for mye tid med WoW. Har spilt wow siden release dagen. Forruten at spillet har gitt meg en del gode venner, og morsomme opplevelser fant jeg ut at det ellers er veldig lite givende. Ble grepet av en slags panikk angst, og avinstalerte spillet og frøys kontoen min. Nå håper jeg bare at jeg klarer å holde meg unna. Merker allerede at jeg får ideer om å starte igjen i kveld. Jeg har ikke slettet characterene mine. Dette burde jeg kanskje gjøre. Er det noen andre her som har prøvd å gi seg, men ikke klart det?
akristina92 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg. Hele to ganger. Tro meg, du har ikke sjangs!
mutamata Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 bra jobba! jeg har klart å holde meg unna wow i ett par måneder nå og det er godt! er godt med litt pause... jeg klarte det uten å avinnstallere spillet. men nå har jeg fått lyst til å prøve å spille igjen og være med på AQ åpningen. vil anbefale å ikke slette spillet siden du kan angre noe sinnsykt senere!
holst84 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Har holdt meg unna i 2 måneder nå. Sletta ikke spillet og kontoen er fortsatt aktiv. Er innom spillet 1-2 ganger i uka for å prate litt piss i guildchatten i en halvtimes tid. Er noen dager jeg får lyst til å begynne igjen, men da tenker jeg bare på at det er ikke no vits jeg kan aldri "vinne" i wow og da er det liksom ikke verdt det.
czr Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Spillet er avinstalert, men har ikke slettet characterene mine. Kanskje hvis jeg gjør dette så blir det en ekstra giv for ikke å begynne igjen. Vurderer også å gi kontoen min til dama til en kamerat, slik at han slipper whine om å spille hele tiden :!:
Cultofluna Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 4 måneder har jeg klart meg uten problemer Gjør som meg.. få deg ett liv ihvertfall en liten periode så er det fort glemt
holst84 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Vurderer også å gi kontoen min til dama til en kamerat, slik at han slipper whine om å spille hele tiden :!: 5576311[/snapback] Ikke ødelegg livet til en annen stakkar da
Kultom Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Du har akkurat avsluttet verdens desidert beste spill. Synd for deg. Svar på Topic: Så klart ikke, du vet du nå går glipp av vidunderlige timer i Nydelige Azeroth. Onyxia har spawnet og du kan ikke drepe henne, hvordan kan du leve med den tanken?
Ulf Isaksen Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Et par ,åneder etter jeg slutta med wow, brast jeg og kjøpte meg et gamecard. samme natten lå jeg våken og angra Det var så jæævlig kjedeligt
czr Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Et par ,åneder etter jeg slutta med wow, brast jeg og kjøpte meg et gamecard. samme natten lå jeg våken og angra Det var så jæævlig kjedeligt 5576339[/snapback] Haha. Ja det er det jeg prøver å unngå. Jeg vet jeg vil få det mye bedre uten wow. Får mere tid til dama, trening osv.. Wow tar rett og slett for mye tid.
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Her er hva du gjør hvis en av characterne er på Stormscale.. Send alt gull og items til en stakkar (character name: "Kaysindre") som er på førstegangstjeneste som har 5 måneder med wow spilling til gode (også på jobb) Mvh, Kaysindre Tauren Druid edit: men da må du vel installere wow igjen Endret 9. februar 2006 av Slettet+5432143541
Iversen99 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Et par ,åneder etter jeg slutta med wow, brast jeg og kjøpte meg et gamecard. samme natten lå jeg våken og angra Det var så jæævlig kjedeligt 5576339[/snapback] Haha. Ja det er det jeg prøver å unngå. Jeg vet jeg vil få det mye bedre uten wow. Får mere tid til dama, trening osv.. Wow tar rett og slett for mye tid. 5576365[/snapback] WoW bør ikke ta for mye tid...Det er det du selv som bestemmer, kjenner mange som er gode i WoW som spiller alt fra 0-4 timer pr. dag... Men selvfølgelig er det noen som ikke klarer å stoppe..Selv spiller jeg WoW etter alle lekser og treninger er unnagjort...Det kan anbefalles (sånn at man ikke legger seg med dårlig smvittighet fordi det er noe du ikke har gjort fordi du bare skulle spille litt før du begynnte med leksene)
Demonic Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 WoW bør ikke ta for mye tid...Det er det du selv som bestemmer, kjenner mange som er gode i WoW som spiller alt fra 0-4 timer pr. dag... Men selvfølgelig er det noen som ikke klarer å stoppe..Selv spiller jeg WoW etter alle lekser og treninger er unnagjort...Det kan anbefalles (sånn at man ikke legger seg med dårlig smvittighet fordi det er noe du ikke har gjort fordi du bare skulle spille litt før du begynnte med leksene) 5577751[/snapback] Som jeg skulle sagt det selv. Det er helt opp til en selv hvor mye tid man skal legge i et spill som wow. Mange synes at å spille spill, her f.eks wow, er å kaste bort dyrebare timer av livet sitt, men hva betyr vel det hvis du har det moro og klarer å gjøre andre ting som å møte venner og bekjente? Man skal ha det gøy, det synes i hvertfall jeg, og derfor ser jeg heller ikke på wow som noe jeg gjør fordi jeg har fritidsproblemer. Jeg elsker å spille, men det betyr ikke at jeg kan sitte 24/7 og gjøre noe av det jeg liker best. Andre ting må også prioriteres, så hvis du ikke greier det, noe som jeg synes er rart, bør du stoppe...
KillerX Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 pff,, bare bæs faen. Slakk ned på WoW spillinga, det er faen ikke tungt!
nord Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 pff,, bare bæs faen. Slakk ned på WoW spillinga, det er faen ikke tungt! 5579889[/snapback] klart det er. man føler ett visst "bånd" til de man har spilt mye,mye,mye med!
KillerX Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 pff,, bare bæs faen. Slakk ned på WoW spillinga, det er faen ikke tungt! 5579889[/snapback] klart det er. man føler ett visst "bånd" til de man har spilt mye,mye,mye med! 5579923[/snapback] huh.......
themanfrom Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Prøv å "slakk'n" fra pcen da.. det er umulig det.. vis du ikke gir bort pcen da...men det er vel noe av det siste du gjør.
Dʋgɢtung Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg drømmer om det samme selv. Fryse kontoen og avinstallere WoW. Problemet er bare at jeg ikke har lyst. For meg blir det enten eller med WoW. Jeg spiller WoW for å ha det morsomt, og det er MYE morsommere når man investerer litt ekstra tid. En annen ting er at jeg ikke har lyst til å bryte med guilden. Det er så mange hyggelige folk der som jeg ikke vil miste kontakten med. Vi starter også med BWL om rundt to uker, og det frister stort det også. Uff, for meg er det enten et sosialt liv eller WoW. Det er synd å si det, men jeg tror ikke jeg kan slutte med WoW med det første. Selv om jeg vil. Og selv om jeg ikke vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå