DE1 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Rar topic - Whatever. Jeg lurer på om det finnes et lignende program til windows sitt (Start->Kontrollpanel->Legg til eller fjern programvare) som gjør at jeg får oversikt over alle programmene mine. Har en UFATTELIG treg maskin som er så ille at jeg skrur den på, logger inn på brukeren min og går og dusjer så er den ferdig når den kommer tilbake. Tar ca 8 min fra innlogging til den er klar. Skulle gjerne hatt : - Et program som fant alle filmene jeg hadde på pcen. (Uansett hvor de ligger) - Et program som fant alle bildene jeg hadde på pcen. (Uansett hvor de ligger) - Et program som fant alle sangene jeg hadde på pcen. (Uansett hvor de ligger) - Og et som viser alle programmene mine. Noen som veit om hvor jeg får tak i et av mine fire programetterlysninger?
Mythos Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 De tre første kan du bruke søk funksjonen i Windows til. Alle programmer bør ligge under Start\Alle Programmer, og også i legg til/fjern programmer med mindre de er installert på en sær måte. Søk på alle .exe filer vil gi deg programfiler.
DE1 Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Jasså, hvordan skal jeg bruke windows søkefunksjon til å finne absolutt ALLE filmene jeg har på pcen?
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Start -> søk ->"Bilder,Dokumenter og Videoer" -> Kryss av for video -> søk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå