abene Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Alvorlig sikkerhetshull i IE 5.01 Microsoft varsler om et meget alvorlig sikkerhetshull i Internet Explorer 5.01 på Windows ME og Windows 2000. Brukere blir oppfordret til å oppgradere til Internet Explorer 6.0 med Service Pack 1. Les artikkelen her
efikkan Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hva med eldre versjoner enn 5.01? Jeg anbefaler å bytte til Firefox! Jeg har ikke angret.
Simen1 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Et alternativ er å ta i bruk en annen nettleser enn Internet Explorer for eksempel Firefox eller Opera. Dessverre kan ikke disse erstatte I.E. fullstendig da MS tvinger oss til å bruke I.E. i forbindelse med sentrale OS-funksjoner. (Blandt annet Windows update). Det beste hadde selvfølgelig vært om MS ble tvunget til å gi andre nettleserprodusenter mulighet til å lage samme funksjonalitet i sine nettlesere. Selvfølgelig anbefaler jeg å oppgradere fra I.E. til Firefox eller Opera, men det er et skår i gleden at man blir tvunget til å beholde I.E.
efikkan Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Et alternativ er å ta i bruk en annen nettleser enn Internet Explorer for eksempel Firefox eller Opera. Dessverre kan ikke disse erstatte I.E. fullstendig da MS tvinger oss til å bruke I.E. i forbindelse med sentrale OS-funksjoner. (Blandt annet Windows update). Det beste hadde selvfølgelig vært om MS ble tvunget til å gi andre nettleserprodusenter mulighet til å lage samme funksjonalitet i sine nettlesere. Selvfølgelig anbefaler jeg å oppgradere fra I.E. til Firefox eller Opera, men det er et skår i gleden at man blir tvunget til å beholde I.E. 5574225[/snapback] Helt enig med deg. Hva om noen lager til "IE-emuléring" for windows update i Firefox og Opera?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå