Gå til innhold

Trenger råd til class for ny main char

Anbefalte innlegg

Skrevet
Om du har planer om noe endgame-spilling, ville jeg anbefalt warlock. Gratis mount, billigere epic mount enn resten, gjør massiv skade, tåler en del bank siden stamina er hovedstat (sammen med intellect), ingen sutring fra guildet om respeccing, gir partyet 500+ ekstra hitpoints med impen ute, kan gi ut healthstones som restorer 1400+ hitpoints, kan gjenopplive seg selv (eller priesten i en gruppe) hvert 30. minutt, kan banishe elementals/demons (setter dem ut av spill i 30 sekunder), kan kontrollere demoner.. og masse annet snadder.

Absolutt å anbefale.

5571818[/snapback]

vel, med improved imp er det vel 520 hp, uten - 390hp (bagatell :) ). Healstone restorer 1200 uten talents og 20 % med 2 poeng (delvis 1440 ) :) .

Eneste jeg savner er en måte å cleare aggro som hunters/rogues kan uten talents og mages med, men de kan få 20 % mindre aggro med talents og imp ute. Ikke tenk at den + salvation = 50% aggro, er en rar formel og mener å huske at 8 nemesis deler (tier 2), salvation og imp gir 52,3 % aggro reduce eller no.

edit: hvis du ikke har guild koster ikke mounten noe mindre fordi du trenger 10 shadow power elixir eller hva det heter, 5 large brilliant shard, 25 dark iron ore og 35 black dragonscale i tilleg til at du må kjøpe diverse ingredienser til den nette sum av 400 G.

guide

5571986[/snapback]

Har nok guild i lvl 40;) :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om du har planer om noe endgame-spilling, ville jeg anbefalt warlock. Gratis mount, billigere epic mount enn resten, gjør massiv skade, tåler en del bank siden stamina er hovedstat (sammen med intellect), ingen sutring fra guildet om respeccing, gir partyet 500+ ekstra hitpoints med impen ute, kan gi ut healthstones som restorer 1400+ hitpoints, kan gjenopplive seg selv (eller priesten i en gruppe) hvert 30. minutt, kan banishe elementals/demons (setter dem ut av spill i 30 sekunder), kan kontrollere demoner.. og masse annet snadder.

Absolutt å anbefale.

5571818[/snapback]

vel, med improved imp er det vel 520 hp, uten - 390hp (bagatell :) ). Healstone restorer 1200 uten talents og 20 % med 2 poeng (delvis 1440 ) :) .

Eneste jeg savner er en måte å cleare aggro som hunters/rogues kan uten talents og mages med, men de kan få 20 % mindre aggro med talents og imp ute. Ikke tenk at den + salvation = 50% aggro, er en rar formel og mener å huske at 8 nemesis deler (tier 2), salvation og imp gir 52,3 % aggro reduce eller no.

edit: hvis du ikke har guild koster ikke mounten noe mindre fordi du trenger 10 shadow power elixir eller hva det heter, 5 large brilliant shard, 25 dark iron ore og 35 black dragonscale i tilleg til at du må kjøpe diverse ingredienser til den nette sum av 400 G.

guide

5571986[/snapback]

5572233[/snapback]

"haha" :tease:

du skjønte det var epixen jeg tenkte på håper jeg :)

Skrevet

Absolutt å anbefale.

5571818[/snapback]

guide

5571986[/snapback]

5572233[/snapback]

"haha" :tease:

du skjønte det var epixen jeg tenkte på håper jeg :)

5572418[/snapback]

egentlig men ble litt usikker siden han ene prata om vanlig og du epic..viste at men ikke trengete noe spessielt for å få epic siden jeg var der da en kompis fikk den :cool:

Skrevet

Jeg har nettopp startet å levle en Warlock, og gikk fra 12-15 i går. Da merka jeg at spillinga begynte å ta seg opp, og jeg kan håndtere 2 mobs greit. Feare en og la Voidwalkern ta seg av den andre. I tillegg har jeg lite downtime, fordi jeg stjeler liv osv..

Skrevet

Spiller du wow, gutten med det rare nicket? Vel i WOW heter fienden mob eller creep. Så 2 mobs=2 creeps=2 fiender(ikke motspillere, men computerstyrte fiender)

Skrevet
2 mobs?

1 mob er en mengde, eller gjeng.

Altså om du kan håndtere flere samtidig så tar du en mob.

5572916[/snapback]

mob i wow er en enhet og brukes ofte på norsk. Samme med at mange sier onyxia key for eksempel, guild osv osv. Mob = en fiende +/- :wee:

Skrevet
Jeg har prøvd alle klassene, rogue er kanskje det morsomste som første rase, spesielt om du har en venn som også er det. Da kan dere stealthe inn i byer og instancer sammen, kjempemorro :tease:

Warrior kan være ganske stort ansvar om du er tank, de er ikke lette å spille med, og det er morsomt med utfordringer.

5568920[/snapback]

Men det går ikke lenger. I dag var det en ny liten patch, der de har "oppgradert" vaktene utenfor alle byene, til å se alle typer stealth, prowl osv...

Skrevet
De ser ikke gjennom stealth, og har aldrig gjort det. De har bare bedre syn for det enn en spiller på tilsvarende level.

5575334[/snapback]

Leste du update noten? Det stod det der.

Skrevet (endret)

Sett i ett LOTR perspektiv så:

Warrior hvis du synes Aragorn var kul i filmene hvor han kunne slåss mot mange og slåsset selv om det kunne koste han døden.

Rogue hvis du synes Legolas var kul hvor han fintet sine fiender og utnyttet dems svakheter.

Mage hvis du synes Gandalf var kul hvor han beseiret mektige demoner bare ved å veive staven sin :)

Sett i ett Gladiator perspektiv så:

Warrior = Maximus

Rogue = Commodus

Endret av Avean
Skrevet

Rogue hvis du synes Legolas var kul hvor han fintet sine fiender og utnyttet dems svakheter.

Vil nå heller si at Legolas var en hunter uten pet. 90 % av Legolarsene mener også at hunter er den riktige klassen. Hvis man skal finne en rogue i LOTR så må vel det blir gollum. Sniker seg rundt og angriper når de ikke ser eller sover (max lame).

Skrevet

Dessuten er jo Aragorn mer en combatrogue/Fury specced. Ingen tvil om at tanken i LOTR er Gimli! Hvis du liker Boromir/Faramir, så bli Paladin. Bare se det flotte shield+hs til Boromoir når han nesten blir drept utenfor Minas Tirith.

Liker du Beorn i hobbiten eller hvor faen han var, så bli Druid!

Skrevet

Aragorn en combatrogue ?? Med to sverd og som bruker gift ? Har du sett LOTR ? :) Aragorn er jo en fantastisk god kriger og da passer Warrior best.

Skrevet

Legolas er myyyye bedre i close-combat enn hva hunter er i wow. Hunter i wow suger noe sinnsykt i nærkamp uten pet. Så jeg vil si meg enig i at Lagolas er rogue mer enn noe annet i wow. Self med ekstreme bueskills:)

Skrevet
Aragorn er jo en fantastisk god kriger og da passer Warrior best.

Aragons er nok en god kriger, men han har ikke helt den krigermentaliteten som wow legger opp for som dems warriors. Der passer gimli og boromir bedre inn under. Aragorn tenker litt for mye:)

Skrevet
Aragorn er jo en fantastisk god kriger og da passer Warrior best.

Aragons er nok en god kriger, men han har ikke helt den krigermentaliteten som wow legger opp for som dems warriors. Der passer gimli og boromir bedre inn under. Aragorn tenker litt for mye:)

5577305[/snapback]

Aragorn=paladin/furywarrior. Han har healingskills.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...