Gå til innhold

pop ups problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har popup blocker.. men de kommer opp hele tiden når eg spiller og.. bruker opera nå.. men de poper opp med IE

5569000[/snapback]

 

 

Går det ann å laste ned en image fil til windows xp 64 bit har proffesional ekte cd key men har rotet bort cden. noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny eller hvor jeg kan laste en ned?

5571163[/snapback]

 

 

Tror du bør kjøre en spyware scan jeg. Installer Spybot: Search & Destroy og Adaware så ser du fort om du har noe muffens inne på pcn din.

Lenke til kommentar

Høres ut for meg som om du har fått spyaxe el.l.

 

Kan jo også være så enkelt som at du har WINDOWS MESSENGER kjørende.

Kont.panel-adm.verktøy-tjenester

Finn MESSENGER i lista og deaktiver denne.

 

EDIT:

Du bruker vel ikke tilfeldigvis Outlook express til mail?, I så fall må du fjerne haken for logg på windows messenger automatisk.

 

Meny:Verktøy-alternativer

Endret av b21a
Lenke til kommentar
Høres ut for meg som om du har fått spyaxe  el.l.

 

Kan jo også være så enkelt som at du har WINDOWS MESSENGER kjørende.

Kont.panel-adm.verktøy-tjenester

Finn MESSENGER i lista og deaktiver denne.

 

EDIT:

Du bruker vel ikke tilfeldigvis Outlook express til mail?, I så fall må du fjerne haken for logg på windows messenger automatisk.

 

Meny:Verktøy-alternativer

5576627[/snapback]

 

 

ka svarte skal eg køre då? alt med messenger var som du sa.. :S:S

det må finnes noen programmer som kan blokke helt forsjellige internettsider.. og det er noe pupups som kommer med flashplayer (ikke med internetten) og de kommer når eg spiller og hele tiden..

Lenke til kommentar
ka svarte skal eg køre då? alt med messenger var som du sa..  :S:S

det må finnes noen programmer som kan blokke helt forsjellige internettsider.. og det er noe pupups som kommer med flashplayer (ikke med internetten) og de kommer når eg spiller og hele tiden..

5614640[/snapback]

 

PeerGuardian blokker kun spesifikke IPer som du kan bestemme og/eller bruke lister som andre har laget :thumbup:

Lenke til kommentar
ka svarte skal eg køre då? alt med messenger var som du sa..  :S:S

det må finnes noen programmer som kan blokke helt forsjellige internettsider.. og det er noe pupups som kommer med flashplayer (ikke med internetten) og de kommer når eg spiller og hele tiden..

 

 

Gå til kontrollpanel deaktiver systemoppretting og kjør en scan med Housecall. La HC fjerne det den event. finner. Restart maskina og aktiver systemoppretting igjen.

 

 

HVIS ikke det fjerner skjiiten, så gjør et søk på forumet her etter spyaxe. Så noen linker til spesifikke måter å fjerne dritten på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...