Pilot_ Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Synes denne er temmelig genial. "Hva er Photoshop, jeg har allti brukt Fotoknudsen og har vært ganske fornøyd med de, men de "styler" ikke biler og lager effekter Hvor mye koster det for å få stylet en bil og noen som vet om det ligger en Photoshop i bergen?"
Pilot_ Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Jaaa og dette utsagnet kom fra hvem? 5567471[/snapback] Spiller det noen rolle?
Lightningwolf Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 nei ikke egentlig men bare lurte om det var noen på forumet.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Synes denne er temmelig genial. "Hva er Photoshop, jeg har allti brukt Fotoknudsen og har vært ganske fornøyd med de, men de "styler" ikke biler og lager effekter Hvor mye koster det for å få stylet en bil og noen som vet om det ligger en Photoshop i bergen?" 5567465[/snapback] HAHA! Genialt! PS er et dataprogram. *LOSFLTCD* PS: LOSFLTCD = Laughing Out So Fucking Loudly That Cows Dies En venn av meg og Lightningwolf kom på det!
kdog Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 HAHA! Genialt! PS er et dataprogram. *LOSFLTCD* 5567567[/snapback]
Jim Rager Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 LOSFLTCD = Laughing Out So Fucking Loudly That Cows DiesEn venn av meg og Lightningwolf kom på det! 5567567[/snapback] Bra at dere kan engelsk, da.
Chakl Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Synes denne er temmelig genial. "Hva er Photoshop, jeg har allti brukt Fotoknudsen og har vært ganske fornøyd med de, men de "styler" ikke biler og lager effekter Hvor mye koster det for å få stylet en bil og noen som vet om det ligger en Photoshop i bergen?" 5567465[/snapback] HAHA! Genialt! PS er et dataprogram. *LOSFLTCD* PS: LOSFLTCD = Laughing Out So Fucking Loudly That Cows Dies En venn av meg og Lightningwolf kom på det! 5567567[/snapback] "cows dies" haha, kødda.
Eksos Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 PS: LOSFLTCD = Laughing Out So Fucking Loudly That Cows DiesEn venn av meg og Lightningwolf kom på det! 5567567[/snapback]
Gamlemor Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 nei ikke egentlig men bare lurte om det var noen på forumet. 5567533[/snapback] Står jo "Et lite morsomt utsagn fra mopedportalen." Men ja det var morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå