Gå til innhold

Sletter netshop gamle kunder?


Anbefalte innlegg

Eg tenkte å bestille 1gb til med samme type ram som eg har, desse har eg då ein gong i tida bestillt fra netshop, og ville logge meg inn sjå kva type det var.

Men eg får opp at det ikkje finnes nokon brukar med e-post adressa mi. Siste bestilling frå netshop var 9. sep

Endret av Fuel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan !

 

Nei, vi sletter ikke "gamle" kunder. Om det er bestilt varer på kundenavnet er det faktisk ikke mulig å slette de heller i systemet. Så da er det sannsynligvis måten selger har søkt på her hos oss som ikke har søkt "riktig", ett eller annet sted ligger dere :cool:

 

Mvh Svenn Aage, Netshop

Lenke til kommentar
Heisan !

 

Nei, vi sletter ikke "gamle" kunder. Om det er bestilt varer på kundenavnet er det faktisk ikke mulig å slette de heller i systemet. Så da er det sannsynligvis måten selger har søkt på her hos oss som ikke har søkt "riktig", ett eller annet sted ligger dere  :cool:

 

Mvh Svenn Aage, Netshop

5565514[/snapback]

 

Det må være en feil i systemet deres uansett,

 

om jeg bruker "glemt passord" og setter inn epost-adressen min som bruker "KriFos" er registrert med, kristianfoshaug (at) hotmail (dot) com, så finner den ingen brukere med den epost-adressen.

Lenke til kommentar
Får at "Kunne ikke finne noen kunder med denne epost adressen" eg også.:hmm:

5569516[/snapback]

 

Denne får jeg også, om jeg ber om å få tilsendt glemt passord til adressa mi. Derimot får jeg problemfritt logget inn, så alt er bare bra helt til den dagen jeg glemmer passordet. Brukernavnet er alt foran @ i mailen som jeg en gang i tiden oppgav.

Lenke til kommentar
Får at "Kunne ikke finne noen kunder med denne epost adressen" eg også.:hmm:

5569516[/snapback]

 

Denne får jeg også, om jeg ber om å få tilsendt glemt passord til adressa mi. Derimot får jeg problemfritt logget inn, så alt er bare bra helt til den dagen jeg glemmer passordet. Brukernavnet er alt foran @ i mailen som jeg en gang i tiden oppgav.

5569734[/snapback]

 

hmm, kanksje dette bare hender med "gamle" kunder da...er gasnke sikker på at det fram for e-post adressa mi ikke er(var) bruker navnet mitt :hmm: . Skal ta og prøve :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...