Gå til innhold

Hidden and Dangerous 2 - kommer ikke videre!


Anbefalte innlegg

Jeg er kommet til en såkalt borg hvor jeg er forkledd i en tysk uniform.. Problemet er at etter 2 minutter så får jeg mission failed for de jeg ikke har levert et par dokumenter til en eller annen tulling i tide.. Og denne tullingen finner jeg ikke. også enda mer irriterende er det at 2 vakter som patrulerer plutselig begynner å skyte på meg når jeg kommer passe nær dem, og det er det ingen andre vakter som gjør.. ?

 

Litt hjelp her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han sitter tvers over gårdsplassen, på jeg tror det er det midterste kontoret. Etter du har vært innom ham går du tilbake til lagerkontoret og venter til at de er ferdige med lossinga før du leter etter dama. Når du får tak i dokumentene blir det et helsikes liv, og det er bare å komme seg tilbake til porten sammen med Elisabeth(?) ved å benytte massemordtaktikken. (Jeg hater denne missionen.)

 

Du finner en full walkthrough her

 

Bernt K

Lenke til kommentar

Oki thanks, klarte missionet nå. Anyway, grunnen til at folk begynner å skyte har noe med den 3 kolonna ved siden av health baren å gjøre. Den er grå og den går opp og ned, noen ganger fort, noen ganger sakte. Når den når bunnen så begynner tyskerne å skyte på deg.. Jeg vet jaggu ikke hvorfor. Selvom jeg går eller løper faller den like fort noen steder på mappet. Den lader seg ihvertfall når man står å ser inn et mørkt sted eller unngår å ser på noen tyskere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...