Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bør man velge Telenor ADSl hvis man vil spille over nettet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote:


Den 2002-09-16 13:41, skrev bludern:

For å se det fra en annen måte så er det endel spill som har problemer med en nat router (som ngt bruker). På den måten vil det være mindre problemer med telenor sin adsl linje.


Men han må ikke ta "nye online adsl" tilbudet, 1gb blir ganske fort brukt opp!


tull og tøys!! eg har adsl fra ngt og har ikke hatt noen problemer!! faktisk har eg spilt online med folk som har adsl fra telenor og de har hatt dårligere ping en med med 704kps men eg hadde 640kbps. Dessuten er det så dårlig upload hos telenor. og nå har vi jo fååt skrudd opp hastigheten til 740kbps!!
Lenke til kommentar

heheh, Men altså.. (prøver å være saklig)

1 gb i måneden er teit lite..

 

Man betaler f.eks. 600. i måneden for grei hastighet..

men hva skal man med den hastigheten hvid man bare skal surfe.. Da holder isdn masse..

og surfer man mye, så må man betale mere enn 600kr..

men det jeg vil frem til er at:

man betaler 600kr, for at ei websiode skal poppe opp 1sek. raskere enn vanlig.. + at hvis man siurfer mye må betale enda mere med Telenors prispolitikk..

 

Nei, dette fungerer ikke.. Telenor er Terror!!

Lenke til kommentar

Hvis max 1 GB i måneden er er problem så velger man da ikke det produktet, men i stedet en av de tre hastighetsklassene med fri bruk om man er nødt/vil velge Telenor Adsl. "Nye Online Adsl" er vel mer beregnet for Tante Klara som bare skal sjekke mail, lese nyheter og betale regninger i nettbanken.

 

 

Men når det gjelder spilling og Telenor Adsl har jeg ikke hatt noen problemer, har som oftest gode pingtider når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...