[ReXoR] Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hei. Skal lage et hefte i Office/Word der jeg skal bruke A4-sider og "brette de" og få en utskrift slik som i aviser. At på ark1, så har man forside, bakside, første side og siste side, osv.. Noen som vet hvordan jeg kan få til dette uten å måtte tilpasse ALT selv? Endret 5. februar 2006 av [ReXoR]
svalbard Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Fil -> Utskriftsformat -> Marger -> Velg "Liggende" og Under sider: "2 Sider per ark" EDIT: Er ikke sikker på om det er "2sider per ark" eller "falset hefte". Prøv deg frem du.. Endret 5. februar 2006 av svalbard
endrebjo Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Skal du ha slik at ark 1 viser forside og bakside på ene siden, og første og siste skikkelige side på andre siden?
[ReXoR] Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Jepp. Fått det til etter mye om og men. Tok heller 2 sider om gangen. Hadde ikke så mye blekk, så kunne ikke akkurat "leke meg" og eksperimentere. Men "Falset hefte" var det jeg var ute etter. På Ark1, printer den ut Side 1 og Siste side. På Ark2 (som egentlig er baksiden av Ark1), printer den ut side 2 og nest siste side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå