Stig Jøran Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg likte Highway 17 best. Fikk litt av hvert på det, litt bilkjøring og utforsking av hus og div på veien, likte det veldig godt.
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg liker Ravenholm. Digger det kapittelet, for jeg for veldig sånn ekkel følelse av det. De stygge hoppende figurene er jo helt skumle!
Qverner Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Ravenholm er jo kjempe artig. kutte zombier i to osv ^^. dessuten er det gøy å skvette av de gift headcrabsa. Første kapittelet syns jeg var bra, bare det å komme til city 17 <3.
DjLarsa Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 personlig veldig fascinert av første kapittel. Hvordan all arkitektur og detaljer er satt sammen. Og seff flukten fra combinsene. Men nå er jeg veldig fascinert av alle kapitlene og hvordan alt er satt sammen i historie og missions. Føler at jeg spiller i en film, særlig på slutten når du blir ført til dr.breen igjennom poden. Geniale ansikt bevegelser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå