ratix Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hei. Jeg har cd-er for Morrowind, Morrowind:Tribunal og Morrowind:Bloodmoon og har installert alt i denne rekkefølgen: Installere morrowind, patche morrowind, installere tribunal, installere bloodmoon, patche bloodmoon. Tingen er at jeg glemte å installere patchen for Tribunal og nå undrer jeg om dette var dumt av meg eller om bloodmoon eller bloodmoon sin patch retter opp det, jeg får nemlig ikke til å installere tribunal-patchen etter at jeg har installert bloodmoon. Grunnen til at jeg spør er at jeg har spilt Tribunal før og da husker jeg at jeg ble angrepet av en Assassin etter første høneblund: Once Tribunal is installed, the game will start after player taking their first rest after the installation. Player will find him/herself being attacked by an assassin, which is later revealed to be a member of Dark Brotherhood, an assassin's guild based in Mournhold, the capital of Morrowind. Jeg har nå komt meg et stykke og sovet masse, men ikke sett noe til leiemorderen, hva kan være galt? Må jeg installere alt pånytt?
Gunfreak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 skal gå bra da bloodmoon instalasionen oppdaterer Tribunal, jeg gadd ikke å oppdatere, jeg installerte bare alt med en gang. og går helt fint.. og når man blir tatt av de assassin's folka varierer veldig noen ganger skjer det med en gang, andre ganger har det godt mannge dager før jeg blir angrepet(mange dager i spillet, ikke i virkligheten...)
andrvas Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Tror det kommer an på hvilken level du er. Dess lavere, dess lengre tid går det. Husker selv jeg var på rundt level 40 da jeg installerte Tribunal, ble angrepet etter første høneblund samt at det var 2-3 stykker som skulle ta meg av dage.
Kenny Bones Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hmm, dette tror jeg kanskje varierer litt. Til meg når jeg installerer Morrowind og alle tilleggspakkene etter hverandre, møter jeg denne assassin, hver eneste gang! Veldig irriterende, ihvertfall når jeg er på en lav level og vil ikke møte assassinen enda.
olefiver Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg innstallerte alt på en gang i denne rekkefølgen: Morrowind -> Tribunal -> Bloodmoon, som MiPS skrev i nybegynnertråden her. Tribunal inneholder patcher til Morrowind og Bloodmoon til Tribunal så den eneste patchen som trengs er vel til Bloodmoon. Men ikke ta mitt ord for sant. Det er visse områder som har større sannsynlighet for å treffe på en assassin. Sett lite til the Brotherhood ute i Ashlands f.eks. Virker som om de vanligvis dukker opp når du sover i lyngen etter å ha vært inne i en by. Jeg ble angrepet etter tredje hvilen totalt med en helt ny karakter en gang. Jeg gikk inn i den smuglerhulen rett ved byen en starter i og greide akkurat å ta trollmannen uten å død. Da hvilte jeg og ble angrepet av en assassin halvveis gjennom søvnen. Og jaggu greide jeg ikke å ta assassinen også. Flaks. (og siden flaks-uflaks forholdet streber etter å være konstant krasja maskina mi en uke etter >_<' karakter borte ) Endret 6. februar 2006 av olefiver
Tinmar Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg ble angrepet av en asassin i Fighters Guild nesten med en gang jeg hadde begynt å spille, jeg. Og jeg turte ikke komme tilbake før jeg hadde gått opp i level!
Killerquo Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 De kommer første gang du sover i wilderness, eller en sjelden gang innendørs...
Gunfreak Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 som sagt det er random, den nye karaktren min som jeg begynnte på forige uke, ble ikke angrepet før dag 5 i spillet, og da hadde jeg sovet mye ute i villmarken..
Equerm Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hmm, merkelige saker.. Det står på UESP at du må vere i lvl 6 før du blir angrepet, kanskje dette er en anbefaling eller noe? Eventuelt kan bare legge til i journalen vha console at du har blitt angrepet. Hvordan man gjorde dette husker jeg ikke men det er sikkert noen andre som vet det
olefiver Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nok bare en anbefalling. Som sagt, jeg klarte meg på lvl 1, men det var mye flaks.
Equerm Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Var det jeg også tenkte, en del av tribunal konseptet er vel basert på at visst du har høy lvl har også motstanderene det. Ihvertfall de som du ikke må møte på slik som med "kjemper" og slikt Dark Brotherhood har ihvertfall noe slikt tror jeg, correct me if i'm wrong Endret 8. februar 2006 av Equerm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå