Gå til innhold

Fått et tilbud, er dette bra? trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Hva er best av XP Home og XP Professional?

 

Men jeg har endret litt på oppsettet og har konfigurert en Dell Dimension 9150. Denne virker "en smule" bedre enn den som er nevnt ovenfor.  :p  Hva kan dere si om dette?

 

5549714[/snapback]

 

Jeg ville konsekvent valgt XP Pro. Bedre nettverksegenskaper, bedre administrasjon, bedre sikkerhet ++.

 

Med unntak av bedre skjermkort, er Dell Dimension etter min mening et dårligere valg enn det første oppsettet. Dersom ditt første oppsett er HP, kan du eventuelt sjekke hvilken pris du kan få HP Pavilion w5296.no for. Den har samme spec som dit første oppsett, men med GeForce 7800GTX skjermkort.

 

Ellers vil du kunne konfigurere PC-pakke på bakgrunn av Netshop.no sin vinner i DinSide Data med AMD A64 X2 4200+, 2GB minne, 7800GT skjermkort og 19' skjerm til ca 15.000 inklusive frakt. Vil bli rimeligere enn løsningen fra Dell. Jeg ville ha valgt annet kabinett og strømforsyning, noe som vil gi en 1000 lapp i tillegg.

 

Tror også det er en bedre løsning enn den du har i første post. Regner nemlig at den var uten skjerm, og da er prisen alt +3000 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...