Gå til innhold

Enkel mobil til bestefar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to krav: Lett å lese på skjermen (gjerne sort hvitt skjerm) og store tydelige taster :)

Bestefar skal ha mobiltelefon, og skal bare ringe, men han må se tastene tydelig :)

Jeg vet at en skal bruke det skjemaet, men jeg ser ikke poenget med det her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men den er det vel ikke så lett å se på? Jeg syns iallefall at skjermen er ganske utydelig... :)

5557839[/snapback]

tja.. er jo liten oppløsning og bare 256 farger, men stor skrift og store tastet

Skrevet

Takk for svar. 3510i er jo et godt alternativ. men hvordan er det med 11xx modellene. har noen prøvd dem? Syns tastene ser OK ut, og de er veldig enkle. Sort/hvitt skjerm gjør det enkelt å se på også. men vet ikke hvordan de er i praksis :)

Skrevet

Vil bare minne på at du får kjøpt slike mobiler brukt råbillig..

en kompis av meg (som klarer å knuse alle sine telefoner) har hatt 3stk 3510i'er og den siste han hadde fikk han for 20,- helt i orden med batteri og lader..

Skrevet (endret)

Skal sjekke ut Nokia 6101.

Complexity: 20 kroner er VELDIG billig! Nokia laderen i seg selv koster vel 100 kroner, og det er 50 kroner i vrakpant. Altså, du får 50 kroner i vrakpant for den knuste mobilen, og får 30 kroner for å kjøpe en ny en. Det er billig :)

espennyh: Det er gebursdagsgave, så det er litt vanskelig å ta han med på El-Kjøp :)

Endret av jornan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...