anal_fabet Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Dette virka som eg ganske greit spill men får ikke testet det skikkelig for innimellom kommer det små stopp som varer i 1-2 tidels sekund og så fortsetter det. Det gjør at det er umulig å beregne svinger osv... Noen andre som har eller har vert borti problemet og vet hvorfor det kommer og hva som må til for å fikse det? Edit: det kommer forresten når jeg kjører singel player så har ikkeno med linja å gjøre. Endret 3. februar 2006 av anal_fabet
Hans Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Dette virka som eg ganske greit spill men får ikke testet det skikkelig for innimellom kommer det små stopp som varer i 1-2 tidels sekund og så fortsetter det. Det gjør at det er umulig å beregne svinger osv... 5544415[/snapback] Det samme skjer hos meg.. Skjønner ikke hva som er problemet Klarer å spille de andre spillene i serien helt greit... Kanskje de har lagt inn en bug for alle med ATI :!: Spillet er jo overlesset med nvidia-reklame.. hehe
Bertelsen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Sånn er det hos meg og, men bare noen ganger. Noen ganger kjører banen helt fint, andre ganger kan den hakke. Selvom det kun er spillet som kjører og andre programmer har blitt avsluttet.
Håvard Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Dette virka som eg ganske greit spill men får ikke testet det skikkelig for innimellom kommer det små stopp som varer i 1-2 tidels sekund og så fortsetter det. Det gjør at det er umulig å beregne svinger osv... 5544415[/snapback] Det samme skjer hos meg.. Skjønner ikke hva som er problemet Klarer å spille de andre spillene i serien helt greit... Kanskje de har lagt inn en bug for alle med ATI :!: Spillet er jo overlesset med nvidia-reklame.. hehe 5551749[/snapback] Jeg kjører ATI kort.. Så det er nokk utelukket
stengah Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Skjer det samme med musa i menyene også? Isåfal kan dere prøve å skru på "emulate cursor" på configure -> advanced -> compability. Musa min hakket et lite sekund med jevne mellomrom i menyene, men etter at jeg skrudde på emulate cursor forsvant det. Vet ikke om det hjelper på deres problem.
anal_fabet Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 er nok ikke bare ati kort siden jeg har et 7800gt kort. har tillogmed testet det på den aller laveste grafikk settingen og får samme problemet. litt synd for det virker ok det spillet.
punar Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg har ingen slike problemer og jeg har ingen megamaskin. Det kan være du har noen bakgrunnsprogrammer som hopper inn av og til Det kan f.eks. være internettleser (spesielt hvis dere er inne på forsiden til vg.no), msn, antivirus, eller du har noe ad/spyware som lurer. Prøv å slå av alle programmer du ikke måå ha gående og se om det hjelper. Hvis ikke trykk Ctrl-Alt-Del for å åpne oppgavebehandleren, klikk Prosesser på toppen og sorter lista etter CPU slik at de programmene som bruker mest ressurser kommer øverst. Da kan du se hvilke bakgrunnsprosesser som av og til hopper inn og forstyrrer. Er det en prosess som du ikke kjenner igjen som forstyrrer så søk på navnet dens i google og se hva det er.
anal_fabet Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hos meg ser det ut som det er services.exe, svchost.exe og digicell.exe som slår inn og ut en gang hvert 5-10 sekund. det skulle stemme ganske bra overens med lagginga i spillet. Hvilke av disse tror dere gjør problemet? services er jo et windows prog, svchost er jeg ikke sikker på og digicell er msi program som fulgte med hovedkortet mitt. Edit: å slå av digicell funka, er noe viktig i det programmet eller kan jeg bare ha det av hele tida? Endret 5. februar 2006 av anal_fabet
Mr.SS Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Vis digicell er det msi programmet kan du trygt slå det av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå