Gå til innhold

Hjelp! Pipe/skurrelyd på HP Compaq nc8230


Frankium

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en HP Compaq nc 8230, og den bråker! Vifta er grei, men det er i tillegg en pipelyd/skurrelyd som ligger der og irriterer meg noe helt vanvittig. Den varierer litt av og til, og kan vel best sammenlignes med lav modem støy/elektrisk støy. Det verste er at med en gang jeg setter i USB musa mi, støyer den enda mer!

Lurer på om det kan være en feil eller to inni boksen min som gjør at høytalerne plukker opp noen signaler de ikke skal ha, dette går meg uansett på nervene!

Noen som har vært borte i noe liknende??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har en HP Compaq nc 8230, og den bråker! Vifta er grei, men det er i tillegg en pipelyd/skurrelyd som ligger der og irriterer meg noe helt vanvittig. Den varierer litt av og til, og kan vel best sammenlignes med lav modem støy/elektrisk støy. Det verste er at med en gang jeg setter i USB musa mi, støyer den enda mer!

Lurer på om det kan være en feil eller to inni boksen min som gjør at høytalerne plukker opp noen signaler de ikke skal ha, dette går meg uansett på nervene!

Noen som har vært borte i noe liknende??

5543195[/snapback]

 

 

 

Jeg har vært borti noe liknende men husker ikke hvordan jeg fixa det sorry mc har du sjekket om noe av støyen kommer fra prosesor vifta`?

Endret av Sindre90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...