sk1rty Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hei, Jeg har tenkt å gå til innkjøp av en Samsung X200 rett og slett fordi noen endelig har tenkt litt på akkurat meg. Jeg trenger ikke kamera, mp3-spiller og alt det der... Når jeg leste amobil.no sin test av mobilen stusset jeg litt på en ting: "Det vi derimot bet oss merke i når vi testet hvor godt batteridekslet satt, var at det er litt slark i hengslen til telefonen. Dette har Samsung løst bedre tidligere." Det jeg lurte på var om noen har på dette forumet har denne telefonen og om den er slik? Eller om dette var et engangstilfelle. I tilfelle hvor irriterende/dårlig dette var. Evt. andre negative sider med telefonen? På forhånd, takk!
Ikke Her Lenger Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Siden du ikke har behov for alskens "dilldall" på mobilen, så vil jeg nok tro at du blir fornøyd med denne. (og den ser jo bra ut da!) Angående det med slark i hengslene så kan du jo eventuelt dra til butikken og prøve den ut selv, da burde du vel ikke være i tvil lenger? Lykke til med ny tlf! -Tinki Winki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå