eUnaas Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hva kan jeg forvente av batteriet på en SE K700i? Telefonen er helt ny, og jeg er svært skuffet over batteritiden. Min gammle T630 holdt i 3-4dager. Mens jeg nå må lade telefonen en gang i døgnet. Det er vel flere der ute som har erfaringer med denne telefonen?
MrLee Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 det høres ut som du har fått en av dem uten oppgradert firmware? var det ikke store ståhei rund denne når den først kom p.g.a. lav batterikappasitet som ble fikset av en firmwareoppdatering? min holder iallefall mye lengre enn ett døgn, og det med tildels heftig bruk og BT på 24/7
eUnaas Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 Hvordan skjekker jeg firmware verson? Jeg bruker telefonen noen timer hver dag til radio/mp3, men det kan da umulig trekke så mye strøm.
MrLee Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 flere timer mp3/radio? jo jeg vil tro det kan tappe batteriet... usikker dog, for jeg har aldri brukt den som mp3/radio
mikaragua Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 MP3 og radio tapper batteriet ganske fort, ja. Hadde K700i en liten periode i høst, da måtte jeg lade den hver dag. Brukte verken MP3 eller radio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå