-Teddy- Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Noen som skjønner hvorfor? Eneste plugin jeg bruker er mousegestures.
efikkan Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Med meg bruker den under 300MB med over femti faner. Har du prøvd den nyeste versjonen? (1.5.0.1) Den skal fikse noen "memory leaks".
Hårek Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Opera har samme problemet. Man må bare restarte nettleseren minst en gang i uka.
efikkan Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Opera har samme problemet. Man må bare restarte nettleseren minst en gang i uka. 5543131[/snapback] Åja. Da skal jeg restarte pcen hver helg. (jeg er så vant med gamle pcer som står for dette selv :!: ) For meg virker det som Firefox, og muligens Opera, ikke frigjør noe serlig av minne som den bruker. Dette har jeg sjekket ut i Firefox, ved at jeg har avsluttet mange faner og følgt med på hvor mye minne den brukte, det gitt faktisk oppover! (med Firefox 1.5)
Tordenflesk Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Opera har samme problemet. Man må bare restarte nettleseren minst en gang i uka.Og hvorfor i all verden vil du ha et browser-vindu oppe i en hel uke? Lukker/åpner Firefox minst en gang hvert 15 min. jeg.
efikkan Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Tordenflesk, jeg har gjerne oppe Firefox i 1-2 uker, så sant pcen ikke må startes på nytt.
Hårek Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det at minnebruken øker har jeg også registrert. Normalt vil Opera ligge på 50 - 100 MB, men så en dag merker jeg at den er veldig treg til å laste en side. Kikker på memory og ser at det øker jevnt og trutt mens Opera står og venter. Da er den ofte oppe i 300 MB. Kan stenge ned Opera men det tar flere minutter før prosessen har frigjort minne og forsvunnet. Faktisk kan man se at minnebruken øker etter at man har stengt vinduet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå