flekkk Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja. Veldig simpel, bare så jeg kan se hva datoen er -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ja, men er ikke ett krav -JAVA:Ja -Email klient:Ja Form: -Klapp/vanlig/slide -"Støt/sprut/støv-sikker":Er ikke så farlig Skjerm: Fargeskjerm. -Helst over 65000 farger. -Touchscreen: Ja, ikke et krav Pris: Jeg har ca. 2000kr. Jeg kan gå ut med noen hundrelapper over. Med abonnementsbinding: ja Djuice Magnum Diverse: -Kamera: Ja (Ikke krav) -Videokamera: Ja (Ikke krav) -Symbian: Ja (Ikke krav) -Infrarød port: Enten dette eller bluetooth. -Blåtann (Bluetooth):Enten dette eller IR. -Internminne: 64MB kansje? Er ikke helt sikker, er ikke så viktig -Minnekort?:Ja (Ikke krav) -MP3: Ja (Ikke krav) -Radio:Ja (Ikke krav) -UMTS: Ja -Triband: Ja (Ikke krav) -Wlan: Ja (Ikke krav) - Mulighet for GPS: Ja (Ikke krav) -Batterilevetid: 2-3 dager i standby -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Jeg er ute etter noe litt "overkill"; gjerne en litt "lomme pc-ish" telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå