Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Slenger meg på denne tråden jeg også! For noen flotte filmsamlinger dere andre her har!

Men det skal sies at jeg ikke har i nærheten av samlingene noen her har, men jeg skal ha en stor samling, men da må jeg nok bli ferdig med førstegangstjenesten først!(tjener ikke så bra med peng! = ingen filmer) De filmene dere ser her, er kjøpt gjennom mai/juni/juli.

 

Min filmhylle, ganske fornøyd, etter en tur på ikea(forferdelig dritt å borre i murvegg!!)

 

post-101592-1251047388_thumb.jpg

 

 

Nærbilde av filmene:)

 

post-101592-1251047521_thumb.jpg

 

 

TV: Samsung LE32A436

Forsterker: Denon PMA-500AE

Blu-ray Spiller: Samsung BD-P1500

Høyttalere: DALI Concept 1

Mulig jeg ikke har så bra utstyr, men dette er kun midlertidlig, da jeg bor hjemme, og rett og slett ikke har mulighet for å ha noe bedre. Hører søster klager på høy lyd, stadig:/

 

post-101592-1251047937_thumb.jpg

 

 

Det er her jeg sitter da jeg ser på film, jeg synes det er perfekt å se på film der, har ikke behoved for større enn 32" tv, det er iallefall min mening:)

 

post-101592-1251049001_thumb.jpg

 

 

Ellers er jeg ganske fornøyd, hvis dere vil ta en bedre titt å filmene jeg er er det bare å gå inn på min Imdb filmbase

 

Legg gjerne igjen gjerne en kommentar! (sorry hvis det ble litt for mye offtopic i den

Lenke til kommentar
The Wire er veldig vanskelig å komme i gang med. Brukte vel ett år på sesong 3. Så et par uker på sesong 4 og 5.

 

Det er sant! Må nesten se en episode ca annenhver dag hvis man skal klare å følge med og holde minnene friskt. Er så mange karakterer, så mange hendelser og mye endringer fra sesong til sesong.. Jeg så alle sesongene etter hverandre, i løpet av et par måneder.. Noen syns sesong 3 er dårligst, men jeg likte alle sesongene! :)

Lenke til kommentar
Hvordan liker du The Sopranos, thadon?

Meget bra serie, en av de beste jeg har sett.

 

Har du bare sesong 1 av The Wire? :O Det er den beste serien jeg har sett! Har hele Sopranos også, men har ikke fått sett så mye av den enda..

Den er ganske nyling kjøpt inn, har bare kommet til 3dje episode da jeg oså holder på å se gjennom House før sesong 5 slippes på DVD.

Lenke til kommentar
Da får jeg legge til bilder av samlingen min da ^^ Er ikke stor enda, men den funker vel?

Hva synes dere? Ingen negative kommentarer takk

 

Jeg likte den Pulp Fiction- plakaten. Hvor kjøpte du den, finnes den i litt mindre støørelse? :)

 

det bildet her er ikke av min filmsamling, men Tord93 sin

post-196157-1251577027.jpg

Endret av olehh
Lenke til kommentar
Da får jeg legge til bilder av samlingen min da ^^ Er ikke stor enda, men den funker vel?

 

Bildene fikk litt rar farge på seg, siden jeg ikke brukte blits, merkelig belysning i rommet og lang lukkertid med et ubrukelig(?) et-bein kamerastativ (det ene bildet brukte jeg et trebens stativ, men det var ikke høyt nok til at jeg gadd å bruke det på resten, siden da måtte jeg nesten ommøblert rommet for og få det til bra nok :p )

 

Blu-Rayene mine

 

 

post-137074-1250541527_thumb.jpg

 

Likte godt den første Blu ray hylla di der :D

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...