Crispin Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg og noen andre venner har et forum som vi pleier og skravle litt på hver dag. Av og til spiller vi litt css, "klanen" er [Campers] vi pleier og bli "mobbet" og plaget, og ganske mange whiner på oss for vi camper jo klart en del. Men det var ikke det jeg skulle snakke om, men i tillegg til css hadde det vært artig og hatt et lite spill vi kunne spilt i sammen. Det kan være alt fra et gratis mmorpg, til et web browser strategy spill som planetarion. Et spill man ikke bruker så veldig mye tid på hver uke/dag. Tips tasimotmedstortakk Endret 1. februar 2006 av Crispin
Piratpjokken Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 hehe. runescape! LOL! Ingen seriøse folk spiller runescape. Prøv anarchy online om det fortsatt er gratis!
TAAB Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Airfix Dogfighter. (Hvis du får tak i det) Morsomste online spillet noensinne! Jeg spiller det hver helg med en fast europeisk gjeng, og 20-30 min er ofte mer enn nok.
FenrisC0de Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Anarchy Online er ingen dårlig idé nei, og det er gratis ut 2006.. ==>link
Lollapalooza Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Dofus 50 spenn i måneden er det verdt , kan spilles gratis, men er litt begrenset.
Loerand Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Dogfighter er rått Hadde det på daten min før, men alt ble borte p åen eller annen måte og har ikke sett spillet siden
nasir91 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 TrackMania: Nations. Historiens beste spill som er gratis altså. Med verdens ranking og landsbasis ranking. Den første og beste fra vært land kan, reise til Paris og sloss for sitt land. Beste spillet. Spilte i 13 timer idag
Alt-Ctrl Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Synes Nations var gørrkjedelig jeg. Uansett, hvis dere bare skal ha et lite spill kan dere søke på google etter "soldat". Griserått spill som vi i klassa pleier å spille på skolen.
Bear^ Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 hehe. runescape! LOL! Ingen seriøse folk spiller runescape. Prøv anarchy online om det fortsatt er gratis! 5536093[/snapback] Er nå ganske seriøs og har nå spillet Runescap i 5 år nå. Må vel vært 5 ganske useriøse år da i alle fall. Anyway. Ser at du ikke spesifiserer noen spill sjanger du er ute etter, så jeg blafrer ut med noen gratise spill fra diverse dimensjoner, så får dere velge selv War Rock Et online FPS spill alla BF2. 2 fraksjoner, kan kjøre diverse kjøretøy (fra sykkel til tanks) etc. Har ikke testa det ut så mye så er ikke helt sikker på det. Men er nå verd å prøve. Runescape Trenger ikke være så seriøst da. Men Runescape er et ganske greit MMORPG browser based Java spill som faktisk er helt OK underholdning om du da ikke er alt for kresen. Har som sakt spillet en del år. Tar dog litt tid å bygge karakteren opp, siden Jagex har laget et enkelt dog "work your ass off" combat system. Men er ganske morsomt når du kommer mer inn i det. Tar vel 3 dager, toppen. Americas Army Har ikke testa dette ut i det hele tatt, men de sier det er ganske OK. Og det er også gratis. Et FPS btw, om du ikke skjønte det Wolfenstein: Enemy territory Mye morsomt med det faktisk, selv om det er ganske gammelt. Kan ha det en del morsomt der, dog har bare spillet det litt på LAN. Line age Er vel blitt gratis nå skulle jeg tro. Du får i alle fall gratis nøkkel her. Registrer en ny konto (gratis) og "kjøp" Lineage serial. Den koster ingen ting og du får den med en gang. Finnes også på din konto på PlayNC. Her skulle du ha litt å teste. Håper det er noe som faller i smak.
FenrisC0de Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Prøvde meg på trackmania nations for et par dager siden jeg også, det er fantastisk kult! Anbefales på det sterkeste.. Gratis er det også!
Lollapalooza Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Er det bare meg eller går det ikke an å laste ned Lineage?
Bear^ Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Er det bare meg eller går det ikke an å laste ned Lineage? 5561309[/snapback] Laster ned Linage jeg nå (fremdeles). Tar litt tid med 34 kb/s (treg satelitt linje) samt at jeg ikke kan være koblet opp hele tiden.
Øyh Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Prøv GaryMod, en addon til Half life 2. Veldig artig hvis du finner en morsom game mode, f.eks fortwars:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå