avhør Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hei Hei.. har nettop lastet ned MSN messenger 7.5 til Pc´en min. når jeg skal logge meg på så kommer det opp at jeg må feilsøke. og når jeg gjør det å alt er ferdi søkt så er det en ting som ikke er markert. se vedlagt fil
avhør Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 har trykt på den tusen ganger men den vil ikke repareres
johnped Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Min messenger 7.5 har fungert helt siden jeg innstallerte programmet. Nå får også jeg samme melding. Nytter ikke å logge seg inn. Noen som vet om messenger serveren er nede for øyeblikket..?
themanfrom Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Vis du tar den tall-koden som du ser på bilde 2, i posten her, og søker på tallkoden på google, så er du godt på vei!
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Utfra hva jeg kan tolke av meldingen kan det se ut som om IE'n din jobber i frakoblet modus, noe som da tydligvis også preger MSN Messenger. Start IE - File -> Work Offline
Dommedagsprofet Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 MSN krangla faktisk en del for omtrent en time siden. Fikk ikke feilsøkt det, though, og nå er den fint oppe og går igjen uten min medvirkning.
Pixi Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 MSN.Net service har vært ustabilt de siste dagene, men var ekstra ille rundt 15-19 tiden i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå