Neppe Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Lurer på hva gothic 3 kommer til å kreve for å kjøre på fin fin grafikk, som bildene viser. Jeg synes ikke dere bør putte morrowind opp imot Gothic 3, heller kjør Gothic 3 mot oblivion. Er vel delte meninger der kan jeg tenke meg. Det med at pirates of the caribbean ligner på Gothic 2 er jo neste som å si at tetris er oppfølgeren til Pacman. Uansett, man kan ikke glemme en så fantastisk serie som Gothic faktisk er. Jeg kommer defenetivt til å sjekke ut spillet, om pcen holder.
Juke Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg synes vel Gothic 2 og Pirates of the Caribbean har LITT flere likhetstrekk enn det man ser mellom Pacman og Tetris da. :!: Begge har rollespillelementer (nå snakker jeg ikke om Pacman/Tetris altså), begge går ut på at man skal/kan farte rundt og utføre oppdrag (denne biten er mye bedre i Gothic 2 forøvrig), man styrer nogenlunde likt når man løper rundt/slåss, og begge ses i third person. At man har med et ekstra element i piratspillet (seiling/kriging ute på havet og slikt) er selvsagt en vesentlig forskjell, riktignok.
Neppe Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Jeg synes vel Gothic 2 og Pirates of the Caribbean har LITT flere likhetstrekk enn det man ser mellom Pacman og Tetris da. :!: Begge har rollespillelementer (nå snakker jeg ikke om Pacman/Tetris altså), begge går ut på at man skal/kan farte rundt og utføre oppdrag (denne biten er mye bedre i Gothic 2 forøvrig), man styrer nogenlunde likt når man løper rundt/slåss, og begge ses i third person. At man har med et ekstra element i piratspillet (seiling/kriging ute på havet og slikt) er selvsagt en vesentlig forskjell, riktignok. 5614923[/snapback] Om det er likhetene skal jeg komme med minst 20 andre spill som er likedan på samme måte. EDIT: 40 andre. Endret 16. februar 2006 av Neppe
Juke Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Ja, for all del, det finnes sikkert 40 andre spill som ligner like mye ut fra beskrivelsen min, men hva så? Alt jeg sier er at jeg tror folk som liker Gothic 2 gjerne vil like Pirates of the Caribbean også, da disse to har en del likheter, og selvsagt sier jeg også dette fordi jeg personlig synes Pirates of the Caribbean er et ganske bra spill. Edit: Men la oss ikke spore av ved å diskutere hvorvidt Gothic 2 ligner nok på Pirates of the Caribbean eller ikke, vi har vel sporet mer enn nok av med Gothic 2 vs Morrowind allerede. Er man ikke enig i at Pirates of the Caribbean ligner, så er det jo bare å styre unna det. Endret 16. februar 2006 av Juke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå