Gå til innhold

[løst]noen som spiller Runescape?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg spiller så mye runescape og jeg finner nesten ingen som vil gjøre Quest og slik med meg:=( er det noen som spille det og vil spille med meg`? jeg heter Skinzo22, og er for det meste på World 87 :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller en del RS ja, ikke så mye nå (arbeider en god del), men spiller nå og da.

Er dog desverre kanskje litt for høy level for å gjøre noen quester med deg samt at jeg har gjort alle free questene (og er member selv nå).

Er bare å kontakte meg (Thcernobog) eller på MSN vis det er noe du lurer på eller trenger hjelp til. Skal nå prøve å svare så godt jeg kan.

Skrevet (endret)

Hehe, er nok like langt om jeg lager en ny fyr siden RS har et meget tungt combat system som til tross for sin enkle oppbygning krever at du spiller rompa av deg for å bli god.

Og når det kommer til start ting så har jeg ingen ting du kan bruke, om du da ikke har 60 defence og 60 attack samt er member og har litt over 400k :)

Endret av Bear^
Skrevet (endret)

Jeg spilte før, ble lv 69 og greier. Full rune trimmed og vanlig rune + 1mill ellerno. Spiller ikke (aldri) mye nå... :p

Ja, alt dette var når jeg var på "topp"

Endret av Marius E
Skrevet (endret)
Hvordan lager jeg egentlig sånn rustning med gullstriper?

5547567[/snapback]

Trimming heter det, og kan ikke lages men kjøpes eller fåes som reward fra treasure clues.

Brukte vel ca 6 månder på å FÅ hele pakken, bare fra clues. Gjorde et utalje clues fra blue dragons og greater demons før jeg endelig fikk det jeg ønsket. Til da hadde jeg fått en bråte med saradomin, Zamorak og Guthix ting, torn pages og mye annet dritt jeg ikke har bruk for :)

Endret av Bear^
Skrevet
Hvordan lager jeg egentlig sånn rustning med gullstriper?

5547567[/snapback]

Det går ikke det er en "scam" Du kan få tak i det på treasure trail men da må du være medlem!!!

Skrevet

Jeg har bare en helsvart rustning jeg. Er level 32 eller noe. :wee:

Spilte det mye for to år siden i sommerferien. Tjente meg rik på cowhides som jeg solgte for 100-150 pr stk.

Kanskje jeg skal ta det opp igjen, har nesten ikke gjort noen quests tho.

• 1 år senere...
Skrevet

spiller runescape.

heter son goku277

Frull rune (G) 1,3mill ca

full addy g 340k ca

:D

saradomin rune: var 2,2millca

har kommet ny uppdate heter grand exchange.

der kan du selle ting og kjøpe ting veldig nyttig .

nesten som ein markedsplass der ser du priser og sånn.

Der kan du for eksempel sette in att du vill kjøpe full addy g.

Så (setter) og får det når nogen seller det du bestemmer kva pris du vill selle det for .

det er mye lettere og tjene penger viss du for ekselpel miner 100 coal ores og smither det til steel bars får du ca 250k og viss du miner feull inventory med rune ores får du ca over 350k

Skrevet (endret)
spiller runescape.

heter son goku277

Frull rune (G) 1,3mill ca

full addy g 340k ca

:D

saradomin rune: var 2,2millca

har kommet ny uppdate heter grand exchange.

der kan du selle ting og kjøpe ting veldig nyttig .

nesten som ein markedsplass der ser du priser og sånn.

Der kan du for eksempel sette in att du vill kjøpe full addy g.

Så (setter) og får det når nogen seller det du bestemmer kva pris du vill selle det for .

det er mye lettere og tjene penger viss du for ekselpel miner 100 coal ores og smither det til steel bars får du ca 250k og viss du miner feull inventory med rune ores får du ca over 350k

Jeg synes GE er dårlig jeg. :thumbdown:

Men det måtte til, botene ødelagde RS helt :s Er jo greit, men nå kan du ikke trade mer enn 3k til andre spillere :thumbdown:

Er forresten lvl 63 VAR medlem, men så sluttet jeg å spille å sluttet medlemskapet.

Har ikke giddet å starte igjen :p

Har gjort alle beginner questene, men kan godt hjelpe noen med noen :)

Heter emperor551 og har spillt i 2 år(ikke konstant da, sluttet og startet igjen noen ganger :p) er erfaren og jeg er en quester(ikke nå som jeg ikke kan ta quester før jeg blir medlem igjen)

Legg meg til friends og spør pent, så kan jeg sikkert hjelpe dere ;)

Endret av Extra Ordinary Old Man
Skrevet

Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...