Acherox Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hey!=) Jeg er en dwarf priest (lvl 13..litt noob:P) men jeg lurer på hvilke skills jeg burde velge? Noen som kan gi meg noen råd her? Helst også hvorfor jeg burde velge den skillen:) Det er mining å herbalism og sånn jeg mener=)
Theoneask Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Gå for det du har lyst og gjere du. Har du lyst og plukke blomster, tar du herbalist, har du lyst og mine i fjell tar du mining osv. Alle skilla vil du tene ein del penger på, når du får bra skill i dei:) Eg har skinning, og synts dette er veldig bra. Finst mange områder med masse skinning sånn at det er lett og få høg skill i dette.
Acherox Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Gå for det du har lyst og gjere du. Har du lyst og plukke blomster, tar du herbalist, har du lyst og mine i fjell tar du mining osv.Alle skilla vil du tene ein del penger på, når du får bra skill i dei:) Eg har skinning, og synts dette er veldig bra. Finst mange områder med masse skinning sånn at det er lett og få høg skill i dette. 5533049[/snapback] Ok takk=) Men noen her som vet hvordan jeg kan skru på sånn at jeg ser på mini map'et hvor jeg kan mine?
Intimvask Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Gå i spellbook, så har du en knapp som heter "Find minerals"
Acherox Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Gå i spellbook, så har du en knapp som heter "Find minerals" 5533548[/snapback] Takker så mye
Walts Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 siden du er priest anbefaler jeg og ha tailoring og enchanting.
chokke Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 det gjør ikke jeg, anbefalt tailoring og en random gather skill (mining/herbalism/skinning)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå