Gå til innhold

Verdi på 3700+ @ 3005Mhz 1.475/1.5 volt stabil?


Anbefalte innlegg

bare lurer siden jeg var så heldig å få en kjempe villig CPU.. tenkte kansje at den kunne være verdt en del siden den var såpass villig og gir samme effekt som FX-59 (som ikke eksisterer)

 

hvis det er noen som har noen gode bud så er dere velkomne ;)

 

PS. har egentlig ikke tenkt å selge, men siden denne var så utrolig villig så tenkte jeg at jeg kansje kunne tjene noen kroner på den :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QXL.no :love:

 

men den yter generelt bedere enn FX-57 og er generelt "noe" (ca 5-6k) billigere..

 

men meningen med denne posten vat å se om jeg ville tjent noe på dette i det heletatt.. men cpuen er bare 2 uker gammel så jeg har ikke noe stort ønske om å kvitte meg med den..

 

ManagHead.. jeg har ikke noen mulighet til å teste det da det er 5c utenfor og jeg ikke er eier av Vapo eller noen som helst form for kulde kjøling :(

Lenke til kommentar
Tja, svært få ønsker å kjøpe en ferdig overklokket prosessor igrunn...

 

Tror det vanskelig skal gjøres at du får fullpris for CPUen.

5530001[/snapback]

 

 

Går det ann å ha dem klokket ferdig? Så det går ann at jeg putter min cpu i en annen pc og så klokke den og så ta den i min igjenn ferdig klokket? (jeg har dell :p )

Lenke til kommentar
Tja, svært få ønsker å kjøpe en ferdig overklokket prosessor igrunn...

 

Tror det vanskelig skal gjøres at du får fullpris for CPUen.

5530001[/snapback]

 

 

Går det ann å ha dem klokket ferdig? Så det går ann at jeg putter min cpu i en annen pc og så klokke den og så ta den i min igjenn ferdig klokket? (jeg har dell :p )

5530523[/snapback]

Nei, det er ikke mulig. Da må du klokke den opp igjen selv..

Lenke til kommentar

MrLee: Nei, det er ikke en salgsannonse, han lurer bare på verdien på CPUen sin.

 

PS. har egentlig ikke tenkt å selge, men siden denne var så utrolig villig så tenkte jeg at jeg kansje kunne tjene noen kroner på den :S
men meningen med denne posten vat å se om jeg ville tjent noe på dette i det heletatt.. men cpuen er bare 2 uker gammel så jeg har ikke noe stort ønske om å kvitte meg med den..

 

Det finnes så utrolig mange andre, mye mer åpenlyste salgsannonser å ta seg av, og denne tråden var temmelig uskyldig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
skjønner ikke helt hvordan du klarer 3ghz med 200x11=2200:S

5532399[/snapback]

 

kansje lese den posten litt bedre? han sa rammen kjørte på 200mhz, HT bussen kjører på høyere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...