Gå til innhold

Tjene penger - Disenchant eller herbalist?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har tjent ca 20-30g på å drepe bosser i maraudon i to dager. Har bare brukt  2 timer tilsammens.;)

5529835[/snapback]

 

Hvilke bosser?

5529991[/snapback]

 

Tar princess, den goblinen i en sidevei, og alle bossene på veien tilbake til lilla inngang. Har av og til farmet med en kompis som er warrior, går veldig lett. :)

Lenke til kommentar
Jeg har skillet bankmannen min opp til 52 eller noe bare ved disenchanting!

Veldig greit å kunne disenchante items som har +spi/+sta o.l. De selger nesten aldri...

5529848[/snapback]

 

Stopper man ikke å skille på 50 med disenchanting?

5531060[/snapback]

 

 

Et øyeblikk så skal jeg sjekke :)

Edit: Han har skill 57. Kun disenchanting!

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Vel, kan få noen til å besvime her, neida, men har tjent 120 G med min lvl 23 Warlock. Har disenchanting. Nevner ikke en gang enchanting fordi jeg har aldri skilla den ved bruk av dust/essence/shard. Har på en måte ikke tjent dem HELT selv. Har nemlig fått 3-5 lvl 60's til å tatt Deadmines til sammen rundt 6 ganger med meg og jeg får all loot. CLothen bruker jeg på tailoring, ja har 225 og disenchanter alt annet. På Burning Blade er 10 Grater magic essence verdt 4 G. Jeg får gjerne en 30 stk elns på ett deadmines run plus rundt 40-60 Strange Dust. en stack med strange dust er verdt rundt 80 S. Har også loota en blå BOE dagger i Blackfathom Deeps og solgte for 15 G. Men uansett tjent over 100 G på ca 20 lvls :D:D Forsetter det sånn til lvl 40 har jeg sikkert råd til Warlock Epic mounten :D

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Jeg har skillet bankmannen min opp til 52 eller noe bare ved disenchanting!

Veldig greit å kunne disenchante items som har +spi/+sta o.l. De selger nesten aldri...

5529848[/snapback]

 

Stopper man ikke å skille på 50 med disenchanting?

5531060[/snapback]

 

 

Et øyeblikk så skal jeg sjekke :)

Edit: Han har skill 57. Kun disenchanting!

5531489[/snapback]

 

Ok, da fikk vi det oppklart :)

Lenke til kommentar
Forsetter det sånn til lvl 40 har jeg sikkert råd til Warlock Epic mounten :D

5531549[/snapback]

 

Noen ganger er det vanskelig å forstå ironi på nett, men håper virkelig at det der var ironisk.

5533371[/snapback]

 

Hva er ironien? Han sier jo at han vil ha råd til den ved level 40, ikke at han skal ri på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...