Gå til innhold

Tjene penger - Disenchant eller herbalist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å tjene mest mulig penger, er det da bedre å være (dis)enchanter eller herbalist?

Hvis jeg velger enchanter, kan jeg disenchante alle items med 1 i enchanting skill eller må jeg ha høy skill for å disenchante høy lvl items?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster masse å levle opp enchanting, men når du først får bra enchants (enc 250+) så kan du tjene endel på det. Herbalism tjener du bra på om du selger på AH.

Skrevet

dream dust selgerr for 1 g stykket, runecloth koster 1 g for 20, 20 runecloth + 45 S = 1 runecloth belt som disenchantes opptil 5 dream dust ;) . Mye penger, ja. Gratis å legge ut er det å.

Skrevet
Jeg har skillet bankmannen min opp til 52 eller noe bare ved disenchanting!

Veldig greit å kunne disenchante items som har +spi/+sta o.l. De selger nesten aldri...

5529848[/snapback]

Stopper man ikke å skille på 50 med disenchanting?

Skrevet
Jeg har tjent ca 20-30g på å drepe bosser i maraudon i to dager. Har bare brukt  2 timer tilsammens.;)

5529835[/snapback]

Hvilke bosser?

5529991[/snapback]

Tar princess, den goblinen i en sidevei, og alle bossene på veien tilbake til lilla inngang. Har av og til farmet med en kompis som er warrior, går veldig lett. :)

Skrevet (endret)

Veldig greit å kunne disenchante items som har +spi/+sta o.l. De selger nesten aldri...

5529848[/snapback]

5531060[/snapback]

Et øyeblikk så skal jeg sjekke :)

Edit: Han har skill 57. Kun disenchanting!

Endret av kristteo
Skrevet (endret)

Vel, kan få noen til å besvime her, neida, men har tjent 120 G med min lvl 23 Warlock. Har disenchanting. Nevner ikke en gang enchanting fordi jeg har aldri skilla den ved bruk av dust/essence/shard. Har på en måte ikke tjent dem HELT selv. Har nemlig fått 3-5 lvl 60's til å tatt Deadmines til sammen rundt 6 ganger med meg og jeg får all loot. CLothen bruker jeg på tailoring, ja har 225 og disenchanter alt annet. På Burning Blade er 10 Grater magic essence verdt 4 G. Jeg får gjerne en 30 stk elns på ett deadmines run plus rundt 40-60 Strange Dust. en stack med strange dust er verdt rundt 80 S. Har også loota en blå BOE dagger i Blackfathom Deeps og solgte for 15 G. Men uansett tjent over 100 G på ca 20 lvls :D:D Forsetter det sånn til lvl 40 har jeg sikkert råd til Warlock Epic mounten :D

Endret av BadBeer
Skrevet
Vel, kan få noen til å besvime her, neida, men har tjent 120 G med min lvl 23 Warlock.

Hmm, oppdatere signatur ftw? ;)

Skrevet

5529848[/snapback]

5531060[/snapback]

Et øyeblikk så skal jeg sjekke :)

Edit: Han har skill 57. Kun disenchanting!

5531489[/snapback]

Ok, da fikk vi det oppklart :)

Skrevet
Forsetter det sånn til lvl 40 har jeg sikkert råd til Warlock Epic mounten :D

5531549[/snapback]

Noen ganger er det vanskelig å forstå ironi på nett, men håper virkelig at det der var ironisk.

Skrevet
Forsetter det sånn til lvl 40 har jeg sikkert råd til Warlock Epic mounten :D

5531549[/snapback]

Noen ganger er det vanskelig å forstå ironi på nett, men håper virkelig at det der var ironisk.

5533371[/snapback]

Hva er ironien? Han sier jo at han vil ha råd til den ved level 40, ikke at han skal ri på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...