Arsenal_RULES Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Dette er altså en liten film vi har laget i nabolaget. Filmen handler om en gutt som spiller for mye Counter Strike, men filmen er desvere litt misslykket, men er vel sikkert noen folk her som kommer til å like den, håper jeg! :-D NoXstar - Livet Til En Gamer :-D
Arsenal_RULES Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 (endret) Nei, jeg er espen oppi det hele... Han som er bak kamera (det er noe med det bilde du bruker å måten du svarer på som passer veldig godt sammen ) Endret 31. januar 2006 av Arsenal_RULES
Jooakim Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Herregud så dårlig!! EDit: Jeg lo av og til, pga. det var så dårlig. ;> Endret 31. januar 2006 av Joakim.
Fisker Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Herregud så dårlig!! 5529175[/snapback] Det var konstruktivt.... Syntes det var litt morsomt jeg. Tungen på slutten spesielt. Kanskje litt for mye bruk av effekter å sånt, men bra
A.J Green Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Vel, musikken kjenner jeg igjen fra ymse framovies Så den delen var godkjent. Synes konseptet skle litt ut mot slutten, tenker da på da du smugfilmet classmates osv. Bedre enn 12 minutter med reklame som jeg ville fått om jeg så 24 på tv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå