Supernaut_ Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Væreffeker gjorde nesten til at jeg beggyner å spille igjen, har sletta alt men har fortsatt playtime. Får vell klare å holde meg til burning crusade.
likferd Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Likferd: Har du link til den chesten? 5539204[/snapback] Her . Breastplate of heroism midt på siden ca.
Vuggum Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Blizzard skuffer igjen (visst dette er sanne rykter)Vær effekter Fokuser heller å gi talent revamp til dei klassene som enda ikke har fått det. Rekner med jeg som shaman må vente til i sommer før jeg får talent revamp 5532730[/snapback] Lol, hva med å lese før du kommer med vrøvlet dit? Priest skal få talen revamp i patchen, og det er ikke rykter, det er blizzard som har sagt dette, ta en titt på wow-europe.com du. 5535811[/snapback] Vet meget godt det kommer revamp av priest i 1.10. Men forsatt så er det rogues, mages og shamans igjen. Kan fort ta ein del mnder med venting det så lenge dem bare tar 1 klasse hver store patch. Det er det ikke akkurat vær-effekter jeg sitter og irritere meg over at det mangler etter å ha spilt wow lenge og litt till. Men mangelen på endgame content,ubalanser mellom klassene i, server problemer og alle andre bugs. Som Kazuo sier er det nok flere som ønsker seg vær effekter, så da blir det vær effekter. Siden ting tar tid får jeg vente i spenning eit par patcher til i spenning.... Endret 2. februar 2006 av Vuggum
Pug Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Det er vel nesten best at de tar en klasse om gangen, da kan vi være rimelig sikre på at de bruker mest mulig ressurser på å få hver klasses talent-tree bra nok. End-game contet blir addet rimelig ofte av Blizzard, har vanskelig å se for meg at det ville vært mulig å legge til nytt content så mye oftere enn Blizzard gjør. Ubalanser mellom klassene? Ja, noen klasser sliter med noen klasser, men slik kommer det alltid til å være. Learn2play. Serverproblemer er jeg enig i at burde fikses, men Blizzard har skjerpet seg en del i det minste på dette området. "Andre bugs"? Som hva? Har opplevd utrolig få bugs i WoW, og jeg har over 50 dager /played på main characteren min. Synes væreffekter er flott, det gjør verdenen mye mer levende, og dermed mer realistisk å spille Endret 2. februar 2006 av Pug
Sponis Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Pug oppsumerte det jeg hadde tenkt å si, men uasnett. WoW er et av de alle best balanserte spillene som finnest, alle klasser kan ta alle klasser, og de som whiner om ubalanse er som oftest de som ikke er noe flinke i pvp. Mangel på endgame content? 1 5-mans instance i 3 deler 5 små raid instancer i som alle er delt opp i forskjellige deler. 2 store 20 mans instancer og 3 gigantiske 40-mans instancer. I tillegg har vi 3 forskejllige battlegrounds, som alle har forksjellig gameplay, bedre enn de fleste spill. Bugs i WoW har jeg ikke sett særlig mye av heller.
.Marcus Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Gruer meg til dem endrer rogue talents, for jeg liker 20/31/0 slik som det er Hadde ikke hatt noe imot litt balansering mellom "dagger" talenter og "sverd/mace" talenter, slik som Opportunity, tier2 talent opp mot Aggression, tier6 talent. Opportunity legger på 20% skade på Backstab/Ambush, mens Aggression legger på 6 labre % på SS og Evis. Så Opportunity er bedre enn Aggression, og krever 15 mindre talentpoeng for å få has på.
user156890 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Syns allt det der er greit, væreffektene var på tide at kom... Har vært heftig hvis en f.eks fikk markant sikt redusering undet er snøstorm slik at når man rir rundt i azeroth så bare plutselig ser man en horde 3 meter unna seg Men er en ting jeg stusser på! NÅR SKAL DE NERFE !SHAMANS! Den helvettes hybrid klassen som er så overpowered at jeg får ondt i levra! (Trenger ikke ta en diskusjon om dette da det jeg sier er 100% korrekt!)
Dxbb Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Blizzard loves shamans. Men irriterende at akkurat min klasse(hunter) ikke har sjangs mot noenlunde oppegående Shamaner :/
.Marcus Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Blizzard loves shamans.Men irriterende at akkurat min klasse(hunter) ikke har sjangs mot noenlunde oppegående Shamaner :/ 5542032[/snapback] Sliter ikke alle mot shamans da?
Darkshade Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Shamans er ikke owerpowered. Jeg spiller shaman og har tapt mot mange klasser, det kommer an på hvordan man spiller. Du har sikkert møtt på en som var lucky med windfury
.Marcus Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det er nesten bare shamans selv som sier at dem ikke er overpowered
Ickz Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 som lvl 60 hunter har jeg aldri tapt mot en shaman i fair fight, dvs. 1on1, begge med like mye liv og ingen som er i combat med en mob...
likferd Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 som lvl 60 hunter har jeg aldri tapt mot en shaman i fair fight, dvs. 1on1, begge med like mye liv og ingen som er i combat med en mob... 5549575[/snapback] Duellert EN shaman eller
AndyG Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Det er nesten bare shamans selv som sier at dem ikke er overpowered 5546127[/snapback] I så måte er det vel også riktig å anta at de som spiller klassen selv vet mest om den? Og dermed kan det også hende at de som faktisk spiller shaman vet best om den er over/under-powered? Jeg spiller selv shaman og min erfaring er at selv om shamaner er fantastisk gode på enkelte områder er det fortsatt rom for endringer/forbedringer. Shamaner er langt fra så overpowered som de var før, og ikke engang i nærheten så overpowered som "lynsjemobben" skal ha det til.
.Marcus Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Njæ, du vet nok ikke hvor vel balansert en annen klasse er hvis du ikke har opplevd de fleste perspektiv, som her inngår i faktisk spille "skikkelig" PvP mot shamaner. Hadde du lest litt på Blizz sine sider er shamans "Jack of all trades, master of none" som insinuerer at du nettopp ikke skal være fantastisk bra på noen områder i det hele tatt, men som du selv sier er shamaner fantastisk gode på enkelte områder, som motsier Blizz' filosofi om klassen. Du har vel hørt vitsen om obersten som tok med bataljonen igjennom Barrens og sendte hele pakken etter en shaman? Ender med at det kommer en hardt skadet soldat tilbake og sier: "It was a trap, there were two of em!". Shamans var en cloth klasse som fikk mail armor. Det sier sitt.
AndyG Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Hadde du lest litt på Blizz sine sider er shamans "Jack of all trades, master of none" som insinuerer at du nettopp ikke skal være fantastisk bra på noen områder i det hele tatt, men som du selv sier er shamaner fantastisk gode på enkelte områder, som motsier Blizz' filosofi om klassen. 5553273[/snapback] Vel, nå har det seg jo slik at uansett hva en shaman gjør, er det jo en annen klasse som gjør det bedre? Warriors er bedre tanker, priests/druids er bedre healere, Mages er bedre damagedealers, og flere roller har vel sjeldent en shaman. Så der gikk jo egentlig argumentet ditt i vasken. Ja, morsom vits forresten! Bare synd den er akkurat det; en vits. Jeg tør å påstå at jeg vet ett og annet om shamaner da jeg har spilt både som en shaman, og mot andre shamaner. Nok til å vite at shamaner er ikke fantastisk ubalansert. Men det kan nok hende du føler du har vært offer til en shaman mang en gang pga en shamans allsidighet. Når du sier "skikkelig pvp" går jeg ut ifra at du mener battlegrounds, da det iallefall ikke på min server er noen reel pvp arena utenom. På en battleground er man sjelden alene mot en annen spiller (iallefall slik jeg spiller) og dermed er det andre som gjør "møkkaarbeidet" med å drepe en annen spiller; jeg som shaman gjør mest for å tilrettelegge for arbeidet.
Sponis Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Njæ, du vet nok ikke hvor vel balansert en annen klasse er hvis du ikke har opplevd de fleste perspektiv, som her inngår i faktisk spille "skikkelig" PvP mot shamaner. Jeg har spilt som en shaman, og spilt mot shaman i pvp som priest, warlock, rogue, mage, hunter og warrior. Jeg mener at shamans er langt ifra så owerpowered som alle skal ha det til, jeg har tatt shamans med alle klassene nevnt ovenfor. Hadde du lest litt på Blizz sine sider er shamans "Jack of all trades, master of none" som insinuerer at du nettopp ikke skal være fantastisk bra på noen områder i det hele tatt, men som du selv sier er shamaner fantastisk gode på enkelte områder, som motsier Blizz' filosofi om klassen. Shaman er ikke gode på et felt, det er klasser som er bedre enn de i alle ting, men de kan gjøre masse forskjellig, men ikke like bra som andre, altså passer det sitatet du siterer perfekt. Du har vel hørt vitsen om obersten som tok med bataljonen igjennom Barrens og sendte hele pakken etter en shaman? Ender med at det kommer en hardt skadet soldat tilbake og sier: "It was a trap, there were two of em!". Hva har det med saken å gjøre? Det er bare en vits som er laget av whinere som suger i pvp og legger skylden på at shaman er imba. Shamans var en cloth klasse som fikk mail armor. Det sier sitt. Når var shaman en cloth klasse? Jeg har spilt shaman siden tidlig closed beta, og kan ikke hukse at shaman har hat cloth. Endret 5. februar 2006 av Goz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå