Gå til innhold

iPod med softwarefeil. Gjenbruksideer?


Anbefalte innlegg

Jeg har en iPod 4-gen (click wheel svart/hvittskjerm), etter jeg hadde hacket den, krasjet den. Apple ville ikke fikse den, fordi jeg hadde misbrukt den. Hva skal jeg gjøre med den? Den vil ikke mounte.

 

Den har:

20 GB microdrive

En 2 tommer (?) lcd skjerm

Ting

 

Har noen noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å tvinge den inn i diskmodus for så å formatere på go gamaldags måte? Måtte gjere det med ein Photo som takka for seg like etter at eg fekk den. Kunne sjølvsagt sendt den tilbake, men hadde ikkje lyst ;-) Den kom opp som ein disk i win explorer, men iTunes tok den ikkje, og eg fekk ingen anna kontakt med den. Dersom ikkje kan du kanskje prøve det.

 

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93651

Lenke til kommentar

Er ikkje sikkert det funker, men det er nå verdt eit forsøk.

 

Dersom det ikkje funker, og du ikkje har betre forslag, hadde eg kome til å funne meg ei anledning der du veit det er eit par ihuga iPod fans, "lata" som om den ikkje funka, rivi hovudtelefonene ut av kontakten og kasta den i bakken for så å tuppe restane bortover vegen. Alt dette må sjølvsagt skje medan du banner og/eller på andre måtar er utagerande! }:-]

Lenke til kommentar

Har du prøvd iPod Updater?? Gjennoppbygning der vil hjelpe veeeldig mange av de som tror iPoden deres er ødelagt. Med mindre harddisken fysisk er skadet, eller du har tuklet med elektronikken, får man fortsatt gjennopprettet iPoden sin til en velfungerende iPod gjennom iPod Updater. Selv om det kanskje kommer som et sjokk, vil du finne all info du trenger inne på supportsidene til apple.no.

 

 

rtfm :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...