Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Windows Oppgavebehandling


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny PC for noen måneder siden, og vedlagt den fulgte det med XP. Jeg har bare brukt 2k før dette, så jeg er ikke veldig oppdatert i hvordan man fikser drit på XP, så har jeg altså støtt på en komplikasjon.

 

Til tider begynner PCen å lagge grunnet en prosess som tar latterlig mye minne, dette er i seg selv ikke et problem, men jeg skulle svært gjerne visst hvordan prosess dette er, men det kan jeg altså ikke, som dere ser her: oppgavebehandling.jpg

 

Jeg antok at dette var en option man kunne fikse på, at istedenfor brukernavn/administratornavn står det navnet på prosessen, men der tok jeg smertelig feil.

prosessnavn.jpg

 

Noen som har noen glupe idéer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet det går an å forandre størrelsen på kolonnene, ved å dra skillelinjen sideveis. Jeg tipper du har dratt den første skillelinjen helt til venstre så den er usynlig.

Set cursor til venstre for "Brukernavn" så ser du den forandrer seg til et annet symbol, og så drar du til høyre.

 

Hvis du ønsker noe bedre så kan du bruke Process Explorer. http://www.sysinternals.com/Utilities/ProcessExplorer.html

Lenke til kommentar

Du har faktisk helt rett. Det var nok det at skillelinjen var dratt helt til venstre. Det var så absurd at jeg ikke engang tenkte på å prøve, ettersom det har vært slik siden jeg fikk maskinen.

 

Men, jeg tror uansett jeg er åpen for noe bedre enn oppgavebehandling, og tror jeg må prøve Process Explorer.

 

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...