Gå til innhold

Problemer med å få kjøpt Quake 3 Arena


Anbefalte innlegg

Finnes det noen her som fortsatt spiller dette spillet?

Har prøvd quake 4 , men syns ikke det oppnår samme hurtighet, presisjon og 'feel', selv etter å ha tweaket en god del.

Er det noen som vet hvor man kan får tak i quake 3 arena? Jeg har spilt quake 3 i mange år med en..ehrm..'lånt' versjon med eldre patcher og synes Id fortjener de 100 spenna eller hva det koster fra meg og. Problemet er bare at jeg har lett etter dette spillet OVERALT i nesten et år nå, uten hell..Utsolgt over alt.

Har annonse på bruktmarkedet også, men jeg er ikke sikker på om så mange leser det jevnlig. Ser det er å få tak i på ebay, men jeg gidder ikke ta sjangsen

på kjøpe noe fra en fyr i USA for så å finne ut at cd-keyen ikke funker el.

Vet noen om et sted det ermulig å få tak i dette spillet? Kanskje det er noen som leser dette og som har et eksemplar (med fungerende cd-key) de vil selge?

 

Nøl ikke med å ta kontakt hvis du har det og vil kvitte deg med det! :)

 

Edit: oppdatert enmetittel, bra nå? :ermm:

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ønske det var så enkelt :no:

 

Har sjekket alt jeg har kunnet oppdrive av nettbutikker i hele europa.

Alle er utsolgt. Jeg bestilte til og med fra netshop.no da det sto leveringstid 2-3 uker.

Dette var i oktober ifjor.. Har ikke hørt en lyd fra dem.

På min runde gjennom byen for å lete i billigkassene i spillbutikkene, sjekket en på spaceworld alle sine distrubutører og alle var utsolgt, med ubestemt leveringstid. Virker som diverse nettbutikker bare er treige med å oppdatere sidene sine :thumbdown:

Det er heller ikke mulig å bestille direkte fra Id, noe man kan med quake 1, 2 og 4..

Virker som de har gitt opp hele greien :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...