galaxee Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 (endret) nei..Ta en titt her: Billigste CS hostere eller mener du å linke webhost IPen til en server? Endret 29. januar 2006 av galaxee
Silje: Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Nei, det jeg mener er; Når du kjøper et webhotell så får du utdelt en IP, og hvis jeg kunne brukt den til å kjøre som server så ville det vært kult.
Borf Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 det du gjør er å setter opp et sub-domene som peker til ip-adressen som den cs-serveren har. cs.domene.toppdomene -> xxx.xxx.xxx.xxx når du leiger et webhotell så leiger du ikke den ip`en. det du har er en virtuell host på en server som det domenet ditt peker til, det kan jo være mangen domener som blir brukt på samme server (ip-adresse).
Silje: Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 så jeg må uansett sette opp en server før jeg kan bruke det til css server?
Neogeno Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 ja du må ha oppe en cs:s server du kan ikke ha en CS:S server på en webhost...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå