Gå til innhold

Det er trist å se dette.....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har vi de skyldige :whistle: :

 

Favorite Victims & Worst Enemies

Favorite Victim

(Kills to, via EA) Swedish_Wiking (91)

More Victims

(Top 10) Jeizii (71), CRO_RaptoxX (67), Templario(TEM) (52), mphilli7823 (49), Nuusern (49), -=SST=-tomsis (45), sonsora (42), [7s]Baptism (42), IooSiriusooI (42), show all... GER|Feuerteufel (42), Finlux(DK) (41), DeGibbes (40)

Worst Enemy

(Deaths by, via EA) GoThiC.KiLLa (97)

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvilken glede de får ut av det. Man burde jo spille fordi det er morsomt. Man har lite å gjøre når man statspadder på denne måten dag inn og dag ut.

5524885[/snapback]

 

Enig. Det dei driver på med fører ingenting positivt med seg. For det første så blir man ikkje bedre av og statspadde. Og i tilfelle dei gjer det for å skryte av statsen skjønner alle at dette er statspadding. Dei oppdages og ea sørger for at dei blir banna for godt. Evnt. hardwareban?? :hmm:

Lenke til kommentar
Muligens et innmari dumt spørsmål, men det må vel fortsatt være tre for å gjennomføre en slik cheating?  :hmm: Han ene kniver, han andre reviver men hvem er det som er "offeret" innimellom all knivingen og revivingen?

5527219[/snapback]

 

En tredje mann ja. Men fordi det ikke regnes som en death før man respawner, så får han nødvendigivis ikke X antall deaths på scoren, fordi medic'en alltid reviver ham før han får respawna..

Lenke til kommentar
Muligens et innmari dumt spørsmål, men det må vel fortsatt være tre for å gjennomføre en slik cheating?  :hmm: Han ene kniver, han andre reviver men hvem er det som er "offeret" innimellom all knivingen og revivingen?

5527219[/snapback]

 

En tredje mann ja. Men fordi det ikke regnes som en death før man respawner, så får han nødvendigivis ikke X antall deaths på scoren, fordi medic'en alltid reviver ham før han får respawna..

5527972[/snapback]

 

 

Vel, ingen revivet...å han tredje personen var en uskydling person såm syda

å skrekk åm at han sgo rapotere dette te EA, men vis han har hodt på så lenge

så tror eg ikke d nytter eg..

 

Eg heller forstår ikke hva disse folkene for ut av dette, wow...se hvor god jeg er!

eller, noe...nei, trist, eneste såm var posetivt her var at hans om ble drept om å om å om ijen fikk ikke death på statsen...

 

Hmmm, mange som opplever cheating?

Lenke til kommentar

Hmmm. Sant.

Så greia er at en ofrer seg mens to andre flesker seg i masse poeng.

 

Men du sier at det var en uskyldig 3. person som ble offeret? Hvor på kartet var det denne cheatingen holdt på? Hvis de holdt på utenfor kampsonen, er det nærliggende å tro at 3. mann også var med på det....

Endret av Helten_omore
Lenke til kommentar
Hmmm. Sant.

Så greia er at en ofrer seg mens to andre flesker seg i masse poeng.

 

Men du sier at det var en uskyldig 3. person som ble offeret? Hvor på kartet var det denne cheatingen holdt på? Hvis de holdt på utenfor kampsonen, er det nærliggende å tro at 3. mann også var med på det....

5528059[/snapback]

 

 

Vel, jeg fikk det aldri med meg, men så hva han skrev han som ble drept

hele tiden, at dette er low life, osv....så det virket ikke såm han var med på dette. Jeg skulle ha tatt bilde så kunne dere sitt at Knfie-Bros killa Dr Shupman 5-6 ganger på rad... Det som er litt mekeleigt, er at dere ikke ser en som ahr blitt drept 100 ganger men vis dere ser nede på sammenlagt death på teamet så ser du at det ligger på 154 på mitt lag, men det stemmer jo ikke....det samme gjelder kill'sene til det andre laget. Jaja, han der Knife fyren drepte eg 5-6 ganger så da begynte han å ta meg, fikk endel unødvendige death så jeg stakk bare... Dette var på en Uk server, joit tror jeg den heter...en av favorittserverene mine fordi den spiller kun SF citymaps...

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...