Theoneask Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 /ignore enkelt og greit. 5515527[/snapback] Einig. Er nesten like plagsomt med macro spamming i general, trade osv, som å få /w frå goldsellers.
jlek Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Skjønner ikke hvordan man kan ha det artig når man spammer general chat med det der.. >_< 5513875[/snapback] veldig gøy når man kjeder seg i et raid da 5516347[/snapback] Hvis noen i mitt guild hadde dratt søppel som det der inn i ett raid hadde de ikke blitt værende i raidet veldig lenge. I ett raid skal man ha fokus, og ting som det der bidrar vel ikke videre til det.
øl_i_tastaturet Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 /3 ______/\______\o/______ Shark attack!! 5514990[/snapback]
Rookie_NO Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Skjønner ikke hvordan man kan ha det artig når man spammer general chat med det der.. >_< 5513875[/snapback] veldig gøy når man kjeder seg i et raid da 5516347[/snapback] Hvis noen i mitt guild hadde dratt søppel som det der inn i ett raid hadde de ikke blitt værende i raidet veldig lenge. I ett raid skal man ha fokus, og ting som det der bidrar vel ikke videre til det. 8474301[/snapback] Så hvis dere sitter rundt og venter på at alle skal ankomme instancen og en eller annen morroper hadde kjørt den makroen en gang så hadde det vært raidkick? Du må være kjedelig å raide med, alt til sin tid mener nå jeg. Det er klart man ikke kjører den der mens man diskuterer taktikker men når det er dødtid er det bare artig at noen spriter opp "idlingen" litt, og det er mye dødtid i raiding!
øl_i_tastaturet Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Skjønner ikke hvordan man kan ha det artig når man spammer general chat med det der.. >_< 5513875[/snapback] veldig gøy når man kjeder seg i et raid da 5516347[/snapback] Hvis noen i mitt guild hadde dratt søppel som det der inn i ett raid hadde de ikke blitt værende i raidet veldig lenge. I ett raid skal man ha fokus, og ting som det der bidrar vel ikke videre til det. 8474301[/snapback] Så hvis dere sitter rundt og venter på at alle skal ankomme instancen og en eller annen morroper hadde kjørt den makroen en gang så hadde det vært raidkick? Du må være kjedelig å raide med, alt til sin tid mener nå jeg. Det er klart man ikke kjører den der mens man diskuterer taktikker men når det er dødtid er det bare artig at noen spriter opp "idlingen" litt, og det er mye dødtid i raiding! 8475368[/snapback] QFT!
Defo Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Herregud så dønn overseriøse folk skulle være her da. Humor er bra! Fy faen så kjipe raids dere må ha hvis en ikke kan spøke med sånt.
vStyle Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Forskjell på humor/spøk og barnslige spammeting. 8476699[/snapback] Enig. Alltid morsomt med en kid som spammer O'rly uglen i /1 mens jeg chatter med venner eller med folk i guildet -.-
LoS Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 (endret) *snip*Så hvis dere sitter rundt og venter på at alle skal ankomme instancen og en eller annen morroper hadde kjørt den makroen en gang så hadde det vært raidkick? Du må være kjedelig å raide med, alt til sin tid mener nå jeg. Det er klart man ikke kjører den der mens man diskuterer taktikker men når det er dødtid er det bare artig at noen spriter opp "idlingen" litt, og det er mye dødtid i raiding! 8475368[/snapback] Da må det jo være bedre med noe klassiskt. Alla, /rw OMG LOOT THE DOG! Endret 26. april 2007 av LoS
Lycantrophe Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 *snip*Så hvis dere sitter rundt og venter på at alle skal ankomme instancen og en eller annen morroper hadde kjørt den makroen en gang så hadde det vært raidkick? Du må være kjedelig å raide med, alt til sin tid mener nå jeg. Det er klart man ikke kjører den der mens man diskuterer taktikker men når det er dødtid er det bare artig at noen spriter opp "idlingen" litt, og det er mye dødtid i raiding! 8475368[/snapback] Da må det jo være bedre med noe klassiskt. Alla, /rw OMG LOOT THE DOG! 8477899[/snapback]
System Booter Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 kan vær dere ikke la merke til det men... jeg lagde denne topicen for omtrent 2 år siden xD... kjeda meg så stakk innom en tur og ja.. oppdaterte topicen.. spammer ikke sånt selv lenger^^ men tenkte det er litt moro og se morsomme macroer som "Funker" på wow..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå