Gunfreak Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 du kan innstalere morrowind på ein pc uten interenett?? trenger ikkje bruke internett til noke som helst ?? blir så forbanna nor eg skal spele spela mine på pc'en min som eg ikjke har internett på for øyeblikket og må bruke internett til og registrere meg eller noke tull 5585202[/snapback] nei du trenger ikke noe nett for å installere eller spille morrowind
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Det har jeg drømt om lenge det.. En multiplayer-versjon av Morrowind/Oblivion! Å herregud...
.tomf Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Nja. Tviler på at det hadde blitt så særlig bra med tanke på den store verdenen etc. Men en slags arena-modus kunne ha funket. Create et game, velge en arena feks "forest", når man joiner kan man velge en av de predefinerte klassene eller lage en selv. Hadde vært kult. Spesielt med det nye combat systemet.
Swoofah Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det har jeg drømt om lenge det.. En multiplayer-versjon av Morrowind/Oblivion! Å herregud... 5592951[/snapback] Måtte gud forby
Cortinarius rubellus Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 enig i den, ikke gjør den til noe den ikke er
iStephano Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 hadde det ikke kjipt om vi mennesker var uten feil? Vi ville blitt som data maskiner. Kalde, uten følelse, bare jobber i det uendelige. Nei takk Gud for at feil finnes i oss alle! Amen! hehe
Ironmann Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Går det an å koble til en tastatur til Xbox 360? og mus? viss ja så er det klart at Xbox360 skal bli kjøpt av meg:P Ps: svar på pm takker:P
Cortinarius rubellus Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 yupp det går an, samboeren min sitter å spiller Final Fantasy 11 online(beta), og jeg gikk på digital impuls og kjøpte et usb-tastatur og kobla det inn. og det funka som f....
MiSP Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Kan ikke vi si oss ferdig med denne diskusjonen? Gjort er gjort, og skrevet er skrevet. Man har jo en "Edit"-knapp, men det hjelper ikke når beskjeden allerede er quotet. Denne tråden handler om hva Oblivion går ut på, og jeg syntes at det har gått off topic litt for lenge.
Cortinarius rubellus Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) sorry til dere begge to det siste innlegget mitt var totalt unødvendig. Jeg er ferdig med den saken. Så kan vi heller snakke om og glede oss til The Elder kommer ut, og det er ikke lenge til Man kan redigere selv om det har blitt quotet, jeg sletta hele min nå. Endret 13. februar 2006 av Fluesopp
Alastor Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Da har jeg slettet hele denne diskusjonen da den er off topic. Beklagelsene kan få stå da de er godt skrevet og positive . UGK beklager forøvrig også. Stå på videre med god diskusjon alle sammen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå