Gå til innhold

Noen som skal spille wow på TG06?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gjør som gjengen min gjorde i 2004 :) Vi hadde med sofa, TV, playstation 2, store høyttalere ++

Vi hadde det knall hele tiden, selv om nettet var nede :D

Og det finnes ALLTID masse annet å gjøre på TG. Masse konkurranser, sjapper man kan stikke innom, osv :)

Men WoW skal spilles på TG uansett :)

5521087[/snapback]

2004 ja.. Min første og siste gang på TG. Hadde ikke internett mesteparten av tida, og pingen spratt til 500 annenhvert sekund over lan.

5522893[/snapback]

Var det sånn for alle, eller bare deg? Isåfal tror jeg det har blitt fiksa til i år:)

5522917[/snapback]

Tror det var sånn for flesteparten. I allefall alle rekkene i nærheten av der jeg satt. Det var en rimelig lang kø foran informasjon/klagedisken:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mulig det. Men TG hadde jo allerede kjørt knirkefritt noen år før det, så det er ingen som vet. Tror de prøvde å spare penger det året ved å bruke HP-switcher.

Nå skal det sies at det ikke er eneste grunnen til at jeg ikke drar dit igjen. De får helt sikkert til et flott arrangement.

Edit: On topic: Jeg skal spille wow, men ikke på TG :cool:

Endret av Pinglebolle
Skrevet
Mulig det. Men TG hadde jo allerede kjørt knirkefritt noen år før det, så det er ingen som vet. Tror de prøvde å spare penger det året ved å bruke HP-switcher.

Nå skal det sies at det ikke er eneste grunnen til at jeg ikke drar dit igjen. De får helt sikkert til et flott arrangement.

Edit: On topic: Jeg skal spille wow, men ikke på TG :cool:

5523001[/snapback]

Hehe, det forstår jeg jo.. De kjører forresten Cisco overalt nå :D

Skrevet (endret)

wow + stepmania på danse matte, akkurat som i fjor ... forhåpentlig vis kommer raden forann oss å sier at "dere ødla tg!" i år og... alltid kos.

Endret av bugbear
Skrevet
wow + stepmania på danse matte, akkurat som i fjor ... forhåpentlig vis kommer raden forann oss å sier at "dere ødla tg!" i år og... alltid kos.

5523296[/snapback]

Hehe, første gang for meg på TG, men jeg skal ha det gøy :cool:

Skrevet
Skal på TG i år og blir nok litt wow spilling, men regner med det går mest wc3,bf2 og cs selvfølgelig ;)..

5524127[/snapback]

WC3 FTW... Håper det blit kompo, ikke det jeg har sjangs, men det er kult å se hvor gode folk er.

Skrevet
Skal på TG i år og blir nok litt wow spilling, men regner med det går mest wc3,bf2 og cs selvfølgelig ;)..

5524127[/snapback]

WC3 FTW... Håper det blit kompo, ikke det jeg har sjangs, men det er kult å se hvor gode folk er.

5524580[/snapback]

Ja det er fett :) men dog jeg har ikke spilt wc3 på 1.5 år eller noe i den duren :hmm: kanskje på tide og innstalere det på nytt..

Skrevet

KOmmer sansynlig viss til og gå mest i WoW.. Noe BF og andre dritt spill kan jeg vell være me på viss venna maser : "omfg rofl nub da! WoW på lan!wtf"..

Er der mainly for opplevelsen:o Spille kan jeg gjøre hjemme

o.O

Skrevet
Grr... skulle ønske jeg kunne komme på TG...! hadde blitt WoW da selfølgelig.

5525573[/snapback]

Skjønner ut ifra nicket ditt at du spiller :)

Skrevet (endret)

Folk kan da like gjerne spille WoW på TG. WoW er et online spill akkurat som alle de andre spillene som spilles der (på TG spiller man vel ikke så mye over LAN-funksjonene til spillene.. alt går over internett).

Personlig kommer jeg til å spille WoW på TG. Mange fra min server som skal dit, og kjempemange andre spillere som jeg kan diskutere WoW med. Skal jo satse på å spille en del Battlefield 2, Warcraft 3 og Half-life 2 (+mods) når jeg er der, men blir nok mest WoW.

Redigert: WC3 compo sier dere? Det er jeg med på :D (Må vel begynne med hardtrening snart)

Endret av Zythius
Skrevet
Folk kan da like gjerne spille WoW på TG. WoW er et online spill akkurat som alle de andre spillene som spilles der (på TG spiller man vel ikke så mye over LAN-funksjonene til spillene.. alt går over internett).

Personlig kommer jeg til å spille WoW på TG. Mange fra min server som skal dit, og kjempemange andre spillere som jeg kan diskutere WoW med. Skal jo satse på å spille en del Battlefield 2, Warcraft 3 og Half-life 2 (+mods) når jeg er der, men blir nok mest WoW.

Redigert: WC3 compo sier dere? Det er jeg med på :D (Må vel begynne med hardtrening snart)

5526514[/snapback]

Vi sa ikke, men vi håper på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...