Gå til innhold

Netshop 259IN, Problem.


Anbefalte innlegg

Hei, fikk min Netshop 259IN idag. Har fått installert mye av programmer osv.

Men, jeg sliter noe med å få til grafikkortet 6600GO her, jeg får bare ikke installert det..

Noen som vet hvordan jeg skal gå frem?

 

Har søkt etter "allerede installert hw, og også lastet ned geforce driver pakken.

 

Håper på noen utfyllende og raske svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har 259IEN- maskina dersom du har kjøpt frå Netshop.

 

Synes ikkje du bør oppdatere BIOS då einaste endringa er bugfix for maskinar som Uniwill har levert med ATI- skjermkort.

5512470[/snapback]

 

Åja, det kan hende :) Men jeg lurte bare på sånn med tanke på fremtiden... Så har du en link? gi den til meg :)

Lenke til kommentar
Så har du en link? gi den til meg :)

5512650[/snapback]

 

 

Dersom du har en Netshop 259IEN, så heter den på Uniwill sine sider: 259EN3

 

 

Jeg oppgraderte min BIOS ved å laste ned zip-filen fra Uniwill, pakke den ut, valgte en "bootable CD" i Nero, og la inn de 3 filene fra zipen på denne CD. Bootet så med denne CD og skrev "flash" ...såvidt jeg husker :!:

 

Min 259 kommer fra ItButikken i danmark og har hatt litt tendenser til åvære ustabil når jeg har kjørt med 6600 kortet. Etter oppgradering av BIOS og grafikk drivere fra Uniwill sine sider, virker maskinen min nå stabil.

 

Hvis jeg hadde gått litt mer vitenskapelig til værks, kunne jeg ha fortalt om det var BIOS eller grafikk driverene som løste mitt problem, men det eneste jeg kan si er at maskina ble frisk etter oppgradering av begge...

 

.frodemann

Lenke til kommentar
Så har du en link? gi den til meg :)

5512650[/snapback]

 

 

Dersom du har en Netshop 259IEN, så heter den på Uniwill sine sider: 259EN3

 

 

Jeg oppgraderte min BIOS ved å laste ned zip-filen fra Uniwill, pakke den ut, valgte en "bootable CD" i Nero, og la inn de 3 filene fra zipen på denne CD. Bootet så med denne CD og skrev "flash" ...såvidt jeg husker :!:

 

Min 259 kommer fra ItButikken i danmark og har hatt litt tendenser til åvære ustabil når jeg har kjørt med 6600 kortet. Etter oppgradering av BIOS og grafikk drivere fra Uniwill sine sider, virker maskinen min nå stabil.

 

Hvis jeg hadde gått litt mer vitenskapelig til værks, kunne jeg ha fortalt om det var BIOS eller grafikk driverene som løste mitt problem, men det eneste jeg kan si er at maskina ble frisk etter oppgradering av begge...

 

.frodemann

5515292[/snapback]

 

Det er akkurat dette som er med min også, spiller WOW så vil den holde seg stabilt på 40-60 FPS i full grafikk, men regelmessig faller den ned på 10-5!

 

Takk ja, da skal jeg prøve det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...