Gå til innhold

Nytt kabinett - Støysvakt og stilig - Tips mottas


Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å velge meg ut et kabinett (ATX). Det må være stilig, støysvakt, kjølig og m/vindu. Pris bør ikke overskride 1000,-.

 

Jeg har sett litt på "Thermaltake Soprano" men hørte at viftene i kabinettet ikke er så veldig støysvake.

 

Hvordan er det med Lian Li og støynivå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jojo men du bør kjøpe et kabinett med støysvake vifter hvis du leter etter det..

 

jeg har den tsunamin og ja den bråker en del., du kan liksom ikke sove med den på om natten (hvis den står i samme rom). men kjølig skal ha! cpu, grafikk kort ++ ligger veldig lavt i tempratur.. (ca 35-40grader C toppen, mens en annen kamerat har det oppe i 70-80grader C.) men dette har jo også noe med grafikk kortene og gjøre..

 

du sa at det helst ikke skulle overstige 1000kr så da er det litt vanskelig å få et lian li kabinett..

 

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...SCAND&mcat=c134

 

dette lian li kabinette ser fint ut og skal være støysvakt det koster 1300kr men jeg tror det er verdt det..

 

titt litt på microplex og lian li, de har mange og velge mellom :thumbup:

Lenke til kommentar
hehe det likte jeg og  :D

er det støysvakt kan du sove med datan på liksom??

5511591[/snapback]

 

Joda, det er støysvakt det. Jeg sover med den på noen ganger i hvert fall :) . Men husk at resten av komponentene støyer en del da. Akkurat nå ligger kabinettemperaturen på 25c, og det er veldig bra da jeg kun bruker de 2 medfølgende 120mm viftene til luftgjennomstrømning :thumbup: . Men den største fordelen er at det er kun laget av aluminium(noen små unntak, som den fete karbon effekten i toppen). Det gjør at kabinettet veier utrolig lite. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...