Fr0ysa Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Jeg fikk tips om et genialt program hvor du kunne ringe gratis så mye du ville til hustelefoner. Programmet heter VoipStunt. Noen som har hørt om det og vet om det er til å stole på og trygt å bruke? Må man virkelig ikke betale noe som helst? Endret 27. januar 2006 av Fr0ysa
p@ge Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 jeg leste dette for 14 dager siden: voipbuster er bra, men Av: Martin Dato: 14.01.2006 11:49 Jeg bruker voipbuster og er godt fornød med det. Det er helt gratis å ringe fasttelefon i norge og andre land. Talekvaliteten er også bra. Men, etter å ha lest endel på forumet til voipbuster fant jeg ut at det finnes 2 andre "selskap" (voipstunt og sipdiscount) som tilbyr akkurat det samme. Nå kommer det som er dårlig forretningsetikk. For å ringe gratis må man betale 10 euro (som jo er penger du kan ringe mobiltlf for eller lignende). Men det som har skjedd med flere brukere er at et land som var gratis å ringe til plutselig ikke var gratis lengre. Usa var gratis før, men ikke nå lengre. Alle de som betalte 10 euro for å ringe gratis i usa kan ikke lengre gjøre dette med voipbuster, men det kan man i voipstunt eller sipdiscount. Man må bare betale 10 euro der også. Og på denne måten kan man sende kunder frem og tilbake mellom søsterselskapene og tjene penger på det. Men det er i alle fall fortsatt gratis å ringe i norge, så når jeg skal ringe fasttelefon bruker jeg alltid voipbuster. Pengene som jeg betalte inn har jeg fått valuta for, så jeg er fornøyd. lykke til
Dotten Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=530199&hl= Benytt den. Stenges.
Anbefalte innlegg