RoTTi Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Har endelig fått men ny pc, den er fint over kravene til bf2. Har Gigabyte GeForce 7800 GT 256 MB PCIe Special Edition m/Zalman kjøler, fant d ikke på listen, men det skal vel ikke ha noe å si. Etter at jeg logger inn, joiner den en server uansett. Jeg kommer meg ikke inn på menyen uten å trykke esc. Dette er jo ikke helt riktig. Men i tillegg så kommer jeg meg ikke lenger enn 62% av loadingen. Har windows pro x64, men har de riktige driverne til kort og annet.. KRISE! Takker for alle svar...!
osmoen Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Det at den stopper ved 62% har jeg dessverre ingen løsning på. For å hindre at den joiner server ved oppstart av spillet, ikke bruk "Play BF2 Online Now"-snarveien. Endret 27. januar 2006 av Frikky
hugRmunR Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Laster den grafikk instillingene? Hvis det, så henger den en stund på 62%, men fortsetter etter hvert... Iallefall på min pc
FPShooter Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Har windows pro x64 På baksiden av dvdcoveret står det: OS: Windows XP (32-bit) Mulig du må gjøre ett eller annet for å spille på 64-bit versjonen? Og slett den idiotiske "Play online now" snarveien asap! Den er det mest idiotiske som noengang er laget. Annbefaler deg å bruke programmene ASE og/eller Autoconnector(norsk).
RoTTi Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 hehe, eg fant ut av d no... reinstallerte det og fjernet den ekle play online now driten... takker til alle sammen, no funker alt fint
Litejk Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Hadde samme problemet når jeg brukte Play ONline Ikonet, men når jeg brukte det normale var alt fint, rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå