Gå til innhold

Noen her som spiller håndball ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Spilte håndball i gymen i går, morsomt på et sånt nivå, men tror ikke det er noe jeg kan tenke meg å satse på.

 

Men for all del, håndballspillere står det respekt av. Set det meste av håndball som går på tv, både for damer og herrer. Ser med glede fram mot de ventende mesterskapene :)

Lenke til kommentar
Spiller på Steinkjer g15 2. har spillt handball i 4-5 år no. Vi er temmelige gode vi ble rangert som nr 10 på Petter Wessel cup å vi kom på 2 plass i serien vår der vi spiller mot folk som e året gamlere.

5899832[/snapback]

Dette ekke personlig ment, men mener at folk ikke bør skryte av å spille mot folk som er ett år eldre i håndball. Det gjelder det samme i fotball, hvor man MÅ for å bli bedre spille mot spillere minst ett år eldre en deg. Om du ikke utmerker deg totalt på dette nivået, tar du med deg mye erfaring og ligger ett veldig godt steg forann alle når du eventuelt kommer på kretslaget og alder ikke spiller noen rolle.

 

Personlig spilte jeg på 17 årslag som 13 åring, og 19 årslaget som 14 åring. Har tatt med meg store kunnskaper når jeg da har gått ned på andres alder, som ikke andre har fått med seg. Så forsett å spill mot personer som er eldre enn deg, ikke skryt av det. En god håndballspiller er ydmyk og utretter store ting når folk minst venter det i en håndballkamp. Lykke te videre forresten ;-)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Spiller seff for elverum G95:D vant b-sluttspill finalen i fredrikstad cupen mot de som kom på 2 plass i PWC Fjellhamar ellernoe sånt

 

Jeg spiller på fjellhamer g95 :D

 

Vi kom på andre i PW ja, også kom vi til 1/8 finalen i A i partille :cool: ...

 

Håper vi får en annen dommer neste gang vi skal spille mot dere.

Endret av martin808
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Spiller for ROS IL G15. Vi ligger godt ann i serien akkurat nå, ledet med 2 poeng men pga en keeper på laget hadde hatt noe kluss med overgangspapirene fra sin forrige klubb mistet vi 2 poeng og ligger ligger på første plass med like mange poeng. Men vi har bedre målforskjell :) Jeg selv spiller både høyre og venstre kant :D

Endret av Mercurial
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...