Hitman2k Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Hei folkens Jeg har kjøpt meg en Logitech® USB Desktop Microphone ( http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=6776 ). Også skulle jeg spille cs men den funnker ikke ? Jeg har tatt sånn test inne på cs Test Microphone greine som er i options greia der. Men ikke noe lyd eller stemme kommer når jeg prøver det ? Er det for di at jeg det er usb på den eller hva kan det være ? Noen her som kan hjelpe meg? Men den funnker fint på msn og andre ting værtfall... Mvh Hitman2k
srbz Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 (endret) Har du installert drivere og alt som skal til? Sjekka at den funker i Windows, f.eks. med Lydinnspilling (Startmenyen: Alle programmer > Tilbehør > Underholdning > Lydinnspilling) ?? Men hva skal du med mikken egentlig? Jeg forstår det slik at du skal snakke i cs, vil det si i selve cs eller via andre programmer mens du spiller? Dersom det er bare for å kødde med å lage tullete lyder på publicservere, er det en uting. Men hvis det er for å snakke med teammates, burde du bruke andre programmer, siden lyden i cs når du snakker er så som så, og dessuten trekker det på serverressursene. Få med vennene dine på Ventrilo eller Teamspeak (trenger du mer hjelp til dette, pm meg så skal jeg ordne litt for deg). Endret 28. januar 2006 av surbz00r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå