Gå til innhold

Systemkrav The Sims2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er en Intel Celeron D2.8 GHz nok til å drive The Sims2 med fin flyt og lite hakking?

5502874[/snapback]

Det går nok supert på den ja! (hvis ikke resten av hardware er crap da :!: )

Skrevet

Jeg kjøpte en "billig-pakke" fra psdata en gang...pc`n det er snakk om er altså en intel celeron 2.8Ghz, 512mb ram, og radeon 9600 skjermkort. Sims 2 begynner å gå veeeldig treigt på denne maskina når du har spilt en stund, men jeg glatt kjører operation flashpoint på samme maskina uten problemer. Sims 2 er egentlig et krevende spill.

Skrevet
Jeg kjøpte en "billig-pakke" fra psdata en gang...pc`n det er snakk om er altså en intel celeron 2.8Ghz, 512mb ram, og radeon 9600 skjermkort. Sims 2 begynner å gå veeeldig treigt på denne maskina når du har spilt en stund, men jeg glatt kjører operation flashpoint på samme maskina uten problemer. Sims 2 er egentlig et krevende spill.

5507446[/snapback]

Hmm det var egentlig rart, det skulle jo gått bra på den.. :hmm:

Skrevet (endret)

Hvor har dere fra at Sims 2 er lite krevende? Jeg får det såvidt til å gå flytende nok på max grafikk i 1024x768 med min hardware(sjekk profil) Tror dere har fått for mye Sims 1 :p

Endret av Tordenflesk
Skrevet

800 MHz processor

256 MB RAM if Windows XP

128 MB RAM if Windows 98, Windows ME, or Windows 2000

At least 3.5 gigs of free hard drive space

Skrevet

De minimumskravene til "The sims 2" kan du se langt bort i fra. Det går vel greit i begynnelsen når du driver å lager disse karakterene/personene du skal spille med, men når du beynner å komme igang med selve spillet, få litt ting og tang inn i huset osv, begynner faktisk spillet å kreve sitt. Spillet er basert på en altfor tung kode, det hadde ikke trengt å gått så treigt som dette hvis de bare hadde tatt seg tid til å kode spillet skikkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...