Gå til innhold

Forskjellige enchants, pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg har enchanting og har nådd max-limitten på expert... eller journeyman, husker ikke helt.

jeg har ihvertfall ikke snakket med han karn i uldaman enda for å levle opp enchanting skillsa.

Uansett, hvor mye burde jeg ta for disse?

+3 Intellect on 2h weapon?

+2 damage to beasts on 2h weapon?

+2 damage overall on 2h weapon?

+1 damage on 1h weapon?

+2 agility on bracers?

+3 intellect on bracers?

+1 stamina on bracers?

Det er aldri folk som selger dette, eller isåfall veldig sjeldent og jeg aner ikke prisene på disse.

Vennligst fortell meg gjennomsnitt pris på deres realm med og uten materials:), OG, tjener jeg mye på enchanting videre ?

takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er aldri folk som selger dette, eller isåfall veldig sjeldent og jeg aner ikke prisene på disse.

Vennligst fortell meg gjennomsnitt pris på deres realm med og uten materials:), OG, tjener jeg mye på enchanting videre ?

Vanligvis så får du ikke solgt noe før du har bedre enchants via recipees - dvs fra artisan og oppover. - Du kan eventuelt prøve i starting areas som SW, og evt gi de bort for å lvl enchanting...

Sånn rent bortsett fra det så selges gjerne enchants for AH reagent prisen, - siden du får masse av dette fra drops og instances så er det det du tjener på - du enchanter istedet for å selge det i ah (men du kan selvsagt velge hva du gjør)

Når det gjelder high-lvl enchants smo Crusader, +15 Agi, Lifesteal etc så selges disse ofte for 10-20g "crafting fee" hvis du har reagents selv. - Pris med reagents varierer men på min server (Dragonblight) koster nå Crusader ~120g og Lifesteal ~80g.

Skrevet

takk:)

jeg har så syyykt mye enchanting greier det er helt sykt.

jeg hadde hele banken full! (Bank slots + 2 x 10 slots i banken).

Nå har jeg sendt alle til sparebanken fordi jeg får ikke gjort noe som helst enda.

i.o.m at jeg har 200/200.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...