Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

NY Nettbutikk trenger tilbake mld.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil si ifra om at det skal være ratt, ikke ratter (små feil som KAN få sia siden din til å virke useriøs)

Da tenker jeg på Saitek R220 Racing Wheel..

 

Så det manglet litt mellomrom og sluttegn der også, men det tror jeg du ser greit selv (hvis ikke, si ifra :) )

 

Bare for å pirke litt på en ellers bra side ;)

Lenke til kommentar

Har noen flere pirkefeil til deg. Er usikker på om jeg tar feil eller ikke, men har aldri sett det blitt stavet "Subb" med to B'er noe annet sted enn på webshoppen din. Bare tenkte du kunne sjekke det opp. :)

 

Også er det noen slurvefeil i språket på et par av de kommentarene deres under hver kategori.

 

F.eks:

 

- "En bærbare PC skal ha kvalitet og ytelse som samsvarer med prisen."

Én bærbar, flere bærbare.

 

- "Sammenlign disse subbene med andre merker, og du vil se at dette ikke er noe "leke"!"

Her kunne det kanskje stått "noen leke", eller "noe leketøy"?

 

- "Få mer spilleopplevelse med kule ekstrautstyr."

Her ville jeg heller skrevet "få en bedre spillopplevelse" eller noe i den duren, og byttet ut "kule ekstrautstyr" med "kult ekstrautstyr".

 

 

- "Lyd og bildeprodukter er en viktig del av vår hverdag. vi tar bilder og filmer for å ta vare på de rette øyeblikk."

Stor bokstav etter punktum? :)

 

- "Bærbare og stasjonær dab radio"

Flertall og entall i samme setning. Selv ville jeg skrevet "stasjonære" og "radioer". Punktum på slutten?

 

- "Vi har plukket ut en mege bra DVD opptaker fra Panasonic på 200 GB HDD!"

Her mangler det vel en "t"? :)

 

 

Jeg skjønner jo at det kan gå litt fort i svinga når man skal skrive inn navn og kategorier på en hel internettside. Men når dere får flere kunder vil det ta seg dårlig ut med sånne slurvefeil her og der.

 

Husker godt at jeg diskuterte med en kamerat om hvordan det engelske ordet for "forretninger" ble stavet "buisness" eller "business". Han viste meg som et argument en tilsynelatende seriøs internettside som tilbød salg av "buisness cards", noe som viste seg å være feil måte å stave ordet på. Ikke gå i samme fella som de ;)

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Bare for å være ekstra pirkete kan jeg nevne følgende:

 

SGCshop.com ønske deg velkommen!

 

ønsker skrives med "r" til slutt.

 

En ting jeg kunne ønske meg var pop-up eller roll-down menyer på kategorimenyen til venstre på forsiden, slik at undermenyene spretter fram når man fører musepekeren over, så man kan gå direkte dit man vil.

 

Ordet "subber" er også litt uheldig synes jeg. Bruk heller "basshøyttalere" eller "subwoofere", virker mer seriøst.

 

Høyttalere skrives også med to t`er.

 

Ellers en flott butikk! :)

 

Lykke til med salget. Slett ikke umulig jeg handler hos deg. :)

Lenke til kommentar
Bare for å være ekstra pirkete kan jeg nevne følgende:

 

SGCshop.com ønske deg velkommen!

 

ønsker skrives med "r" til slutt.

 

En ting jeg kunne ønske meg var pop-up eller roll-down menyer på kategorimenyen til venstre på forsiden, slik at undermenyene spretter fram når man fører musepekeren over, så man kan gå direkte dit man vil.

 

Ordet "subber" er også litt uheldig synes jeg. Bruk heller "basshøyttalere" eller "subwoofere", virker mer seriøst.

 

Høyttalere skrives også med to t`er.

 

Ellers en flott butikk! :)

 

Lykke til med salget. Slett ikke umulig jeg handler hos deg. :)

5521480[/snapback]

 

He he dere finner jo feiler hele tiden :!:

takker og bokker for hjelpen, du er velkommen :thumbup:

Lenke til kommentar

Sidene ser greie ut, men har du full kontroll på alle dine produkter?

En kunde må ofte rettledes og da bør du som selger veilede kunden og gi den nødvendige informasjon som fører til en handel.

Ellers så synes jeg det er mange produkter å velge i og som kunde kan dette bare være forvirrende.

Kunden skal få to valg:

"Den" eller "den andre"!

Hvis en kunde får flere valg så kan dette føre til at kunden trekker seg og da er salget tapt.

 

Det er ofte lettere å finne feil hos andre enn hos seg selv, så jeg utfordrer dere til å finne feil på våre sider: "morel.no"

Dette er ikke ment som reklame!

 

Husk at det er heller ikke alltid de billige produktene som selger best!

Når kunden har blitt veiledet til det produktet han/hun trenger/vil ha så er prisen ikke lenger så viktig bare kunden er fornøyd!

 

Gratulerer med siden og husk for all del å betale skatt og MVA i tide ellers så går det til Blokksberg rimelig fort!

 

 

Mvh

Pål

Endret av Morel
Lenke til kommentar

Ja jeg vet hva jeg selger!

Men det du sier om at kunden ikke skal ha så mange alternativer å velg er jeg ikke enig på.

En kunde skal ha flere valgmuligheter og det er vår oppgave å gi kunden veiledning for vilke produkter som passer han/henne.

 

"Billigprodukter" Husk noen overpriser sine produkter mere enn nødventig, jeg sier ikke du gjør det med mange gjør det. Ordet billigprodukter betyr ikke altid dårligere kvalitet :cool: Det betyr at det finnes mange alternativer som kundene kan velge :)

 

Din side ser bra ut den. kansje litt kjedelig i mine øyner, men stilfult.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er ofte lettere å finne feil hos andre enn hos seg selv, så jeg utfordrer dere til å finne feil på våre sider: "morel.no"

Dette er ikke ment som reklame!

 

Siden er bra den. Enkel å grei. Du finner det du skal ha.

 

Eneste jeg finner som burde vært endret. Det er Evus RC 15 Y. Her brukes jo bilde av RC 5 Y. Er umuligt å finne den rette der hvis du ikke kjenner til produktene fra før av.

 

Så enten burde bilde skiftes eller skrevet en beskrivelse av produktet. Kansje også begge deler.

 

Skriv samme beskrivelse som i produktkatalogen. Da blir det bra :)

RC 15 Y: 1 male/2 female

RC 5 Y: 1 female/2 male

Endret av Poolish
Lenke til kommentar

et godt tips er å ikke drive reklame som du gjorde i posten min, dette er et diskusjonsforum hvor man kan få hjelp av andre brukere, blir litt feil når du driver en nettbutikk og anbefaler dine egne produkter.. dine produkter er sikkert fine, men man er ute etter objektive svar, noe som er litt vansklig når du selvfølgelig vil selge dine egne produkter.

 

ps: dette er heller ikke lovlig på dette forumet og er grunn nok til å bli kastet ut.

Endret av Krabba
Lenke til kommentar
Må si meg ening i flere her, likte førsteintrykket, synest siden så bra ut. har ikke sammenlignet prisene med andre butikker, men regner på en måte med at de ligger litt høyere enn de større kjedene (noe som i og for seg går greit, så lenge god service veier opp).

 

Ellers ville jeg kanskje vurdert å legge til flere underkategorier i menyene, f.eks slik jeg så det nå, ligger alle forsterkerne sammen, kanskje vurdere å kunne ha en side med mono, en med tokanals og en med firekanals, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Stå på, er ikke umulig at jeg handler fra deg i framtiden, når jeg skal ha meg bil og anlegg om ikke så altfor mange månedene.

 

Edit: en ting tin,g ta f.eks DENNE pakken, nederst står det "For detaljer se hvert enkelt produkt.", her vil du med stor fordel kunne legge inn linker til produktene, slik at folk slipper å måtte lete rundt på siden for å finne info'en om de forskjellige dele i pakken.

5502412[/snapback]

 

Tusen takk Wazu :thumbup:

 

Jeg skal faktis fikse det du sier nå i kveld!

 

Du er velkommen når du er klar for Ny bil og Nytt anlegg.

5502788[/snapback]

 

 

Siden ser bra ut den. men du trenger mer Pioneer :D

Pioneer DEHP9600 har du fin pris på, jeg driver å forhandler en slik brukt nå, og han godtok akkurat 5 400,- og det brukt :(

 

Problemet er at han må selge nå, og derfor spørr jeg: er din pris tilbud, eller kan den regnes å bli til sommer'n?

 

(Måtte fullføre det jeg skreiv)

Endret av Horror
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...