Gå til innhold

Billige Xbox 360-spill


GreenEye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tror nok du må vente en stund før 360 spilla begynner å falle i pris.

De fleste er vel ute etter å bli kvitt Perfect Dark Zero fra samliga si, så det kan du sikkert skaffe deg til en billig penge :p

Lenke til kommentar

Ser også etter tiger woods :D

 

Har for øyeblikket

Amped 3, COD 2, Condemned, Dead or Alive 4, Fifa 2006, Gun, Kameo, King Kong, Need for Speed: Most Wanted, Perfect Dark Zero, PGR 3, Quake 4, Ridge Racer 6 og Tony Hawk: American Wasteland

 

Men need for speed er lagt ut på qxl da. Skal kvitte meg med det. Og flere i løpet av uken. Sånn som cod 2, condemned, tony hawk, king kong, quake 4 og tony hawk :)

 

Har kjøpt et spill på qxl hvor det var en stor ripe rundt dvdn (han hadde rørt boksen mens den var på), men jeg sendte bare mail og sa hva som var galt, så fikk jeg pengene tilbake. Kommer vel ann på personen som selger da, men har han under 10 poeng så mener jeg at det kan være litt risikabelt da.

Lenke til kommentar
hvordan er det med å kjøpe spill på QXL? hvis man får spillet så er dvd ødelgat og inpakningen stygg osv... må man bare ta en sjangs

5499626[/snapback]

 

 

Har kjøpt over 40 spill tilsammen på QXL og alltid fått bortimot strøkne utgaver. Har skjedd ett par ganger at cover har sprukket, men det tror jeg er pga av postgangen.

 

Solgte Kameo her om dagen og fikk kun 240kr for det :cry:

Lenke til kommentar
Om de du kjøper fra på qxl har gode karakterer så er du ganske trygg

5501218[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis. Jeg kjøpte mobiltelefon av en kar som hadde veldig mange positive karakterer. Han hadde holdt på i over et halvt år og samlet opp gode karakterer før han satte igang en storsvindel på flere hundre tusen kroner. Dette skjedde tidlig 2004, og jeg venter fortsatt på de 4500 kronene jeg betalte. Saken har pågått lenge nå. Fyren sitter i fengsel etter at han ble ferska på vei til Thailand hørte jeg. Fikk forrige uke brev fra snuten om at pengekravet var blitt sendt til innkrevning, og at jeg skulle få penger så fort det var mulig å få penger ut av han idioten. Etter dette er jeg veldig tvilende til å gjøre handler med folk derfra. De jeg har handlet med i det siste har jeg møtt og gjort opp med.

Lenke til kommentar
Playx.no, har ganske rimelige nye spill, fårhandsbestill 360 spill til kun 399!

5504203[/snapback]

 

Takk for tipset.. De selger jo også Xbox 360 Wireless Networking Adapter til under femhundrelappen.. Det var veldig mye billigere enn andre plasser.. Koster jo 700-800kr ellers.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Angående Playx.no, må vi ikke legge til momsen ved kjøp over 200 kr? Iom at de shipper fra danmark?

5508896[/snapback]

 

Jeg har handlet mye fra playx og aldri fått noe ekstra moms e.l. Playx er forresten veldig billige på mye. Trådløs nettverk adapter til 500,- ink porto. Normal pris ca 800?

Lenke til kommentar
Jeg har handlet mye fra playx og aldri fått noe ekstra moms e.l. Playx er forresten veldig billige på mye. Trådløs nettverk adapter til 500,- ink porto. Normal pris ca 800?

5510279[/snapback]

 

hm, jeg som vurderte bestille derfra men lot være fordi noen sa de hadde fått toll/moms hvergang de bestillte derfra.. :(

 

jaja. kanskje prøve og forhåndsbestille Ghost Recon og se hva som skjer. er de raske på levering da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...