Gå til innhold

Generals Zero Hour: spiller noen enda spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller det religiøst, bare så synd at 1/3 av multiplayer slagene stopper opp med kræsj, gradvis hakking (til de grader!), og regelrett feilmeldinger (lost sync etc). Det er en gamble hver gang, uansett om vi kjører WLAN, kabel, forskjellige maskiner, forskjellige vertsmaskiner etc :cry:

Lenke til kommentar
Spiller det religiøst, bare så synd at 1/3 av multiplayer slagene stopper opp med kræsj, gradvis hakking (til de grader!), og regelrett feilmeldinger (lost sync etc). Det er en gamble hver gang, uansett om vi kjører WLAN, kabel, forskjellige maskiner, forskjellige vertsmaskiner etc  :cry:

5506116[/snapback]

 

Jepp, opplever akkurat det samme!

 

Kan vel ikke ha noe med at jeg bruker crack til spillet?

 

Men uansett, Generals Zero Hour er konge! :w00t:

Lenke til kommentar
Spiller det religiøst, bare så synd at 1/3 av multiplayer slagene stopper opp med kræsj, gradvis hakking (til de grader!), og regelrett feilmeldinger (lost sync etc). Det er en gamble hver gang, uansett om vi kjører WLAN, kabel, forskjellige maskiner, forskjellige vertsmaskiner etc  :cry:

5506116[/snapback]

 

Jepp, opplever akkurat det samme!

 

Kan vel ikke ha noe med at jeg bruker crack til spillet?

 

Men uansett, Generals Zero Hour er konge! :w00t:

5506651[/snapback]

 

Hva kaller du deg? Da kan vi møtes:P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg og en kompis spiller zero hour jevnlig. vi pleier å henge på 3vs3 eller 2vs2. vi pleier å lage en server som heter "!  3v3 RANDOM NOOBS" eller bare "!  3v3 RANDOM". vi er sånn halvnoobs, mersom semi nesten. join servern iblandt. jeg kaller meg stoffer eller stoff3r.

5517713[/snapback]

 

OK kult :)

Lenke til kommentar

Spillt dette spillet MYE, har vel rundt 700 kamper online, vant vel bare halv parten eller noe da men :p frister å begynne å spille igjen, har ikke spillt det siden WoW kom ut :-/

 

men multiplayer er det FABELAKTIG!, mye juks fortsatt eller? husker det var en del med super våpna til GDI eller hva de het, terrorist sakene.

 

ellers spillte jeg my Chinese tank og Infantery general, og US air force og Laser general, har vel de som favoritter.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Dumt hvis det er bare meg som spiller det. Det er det beste :w00t:  Helt til Red Alert 3  :!:

5502294[/snapback]

Noen kilder ang red alert 3?

 

Spiller det religiøst, bare så synd at 1/3 av multiplayer slagene stopper opp med kræsj, gradvis hakking (til de grader!), og regelrett feilmeldinger (lost sync etc). Det er en gamble hver gang, uansett om vi kjører WLAN, kabel, forskjellige maskiner, forskjellige vertsmaskiner etc  :cry:

5506116[/snapback]

Dette problemet har ikke jeg og mine kompiser. Vi spiller til krampen tar oss.

Feteste strategispillet imho :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...